انواع مدل های مانتو ابر و بادی و ست کردن آن

ابر و بادی- مانتو ابر و بادی

مانتو ابر و بادی یکی از خنک ترین مدل های مانتو برای فصل تابستان است. یکی از کلیدی ترین نکات برای پوشش فصل تابستان خنکی و راحتی لباس ها می باشد. در نتیجه در فصل تابستان  بهترین انتخاب برای نوع پوشش لباس های راحت و خنک است. یکی از واضح ترین مثال ها برای راحتی شلوار اسپرت است. شما این مدل شلوار را می توانید با انواع هودی ها و تی شرت ها به راحتی ست کنید. به دلیل اینکه این شلوار اسپرت بسیار کشسان و راحت است برای ورزش، پیاده روی و دورهمی های دوستانه بهترین انتخاب است. برای اطلاعات بیشتر د رمورد این مدل شلوار اسپرت می توانید به سایت زنبیل نو سر بزنید.

انواع مانتو 1 مانتو کوتاه

انواع مانتو 2 مانتو بلند

انواع مانتو 3 انواع 

در مورد مانتو ابر و بادی

برای معرفی مانتو ابر و بادی ابتدا لازم است با نوع پارچه ی آن بیشتر آشنا شوید. پارچه ی ابر و باد که در اصل به آن ماربل  می گویند یکی از محبوب ترین پارچه های فصل تابستان است. علت محبوبیت پارچه ماربل یا همان ابر و بادی خنکی و راحتی آن است. این مدل پارچه هم دقیقا مثل شلوار اسپرت به دلیل راحتی بسیار پر طرفدار است. علت نام گذاری این مدل پارچه به نام ابر و باد حالت سایه روشنی می باشد که در درون دوخت پارچه ایجاد می شود. پارچه های ماربل یا ابر و بادی ایستایی بسیار خوبی دارند، همین باعث می شود تنخور آن ها بسیار قشنگ باشند.

پارچه ی مانتو ابر و بادی به دلیل جنس نخی  که دارد عموما ضد حساسیت است. در این مدل پارچه ها سعی شده بیشتر از رنگ های روشن استفاده شود که برای استفاده در تابستان مناسب باشند. پارچه های ماربل یا ابر و بادی چند سالی هست که در تابستان جزو یکی از پر طرفدارترین هاست. این پارچه ها علاوه بر مانتو ابر و بادی، در انواع شومیز های ابر و بادی و شلوار های ابر و بادی نیز کاربرد دارند. جلوتر در زنبیل نو قصد داریم با انواع مختلف مانتو ابر و بادی بیشتر آشنا شویم.

مانتو کوتاه- مانتو ابر و بادی
مانتو کوتاه- مانتو ابر و بادی-زنبیل نو

انواع مانتو 1 مانتو کوتاه

انواع پارچه‌ در مانتو ابر و بادی

اولین مدل از این نوع پارچه خود پارچه ی ابر و باد است که پیشتر در مورد آن توضیحات لازم داده شد. این مدل پارچه از خیلی از جهات به پارچه ی ساتن نزدیک است. اما بزرگ ترین تفاوت بین آن ها براق نبودن پارچه ابر و بادیست. این مدل پارچه را بیشتر برای دوخت انواع شومیزها و مانتو ابر و بادی بکار می برند. دومین مدل پارچه ی شیمر است. این مدل نسبت به پارچه ی مدل قبلی کمی خشک تر و آهاردار است. کمی هم نسبت به پارچه ابر و باد  براق تر می باشد. این مدل را به دلیل اینکه آبرفت ندارد به راحتی می توانید با ماشین لباس شویی بشورید.

نوع دیگری از پارچه که در مانتو ابر و بادی استفاده می شود پارچه آلما می باشد. مهم ترین ویژگی آن چروک نشدن است. این پارچه به دلیل اینکه حالت کشسان ندارد به همین سادگی ها چروک نمی شود. پارچه ی آلما را علاوه بر مانتو ابر و بادی برای دوخت انواع بلوزهای زنانه نیز استفاده می کنند. چهارمین مدل از انواع پارچه ابر و بادی، پارچه اسکودا است. رنگ این مدل پارچه عموما ثابت است و آبرفت ندارد در نتیجه رد اتو روی آن نمی ماند.

مدل بعدی که پارچه کیوی نام دارد از نظر براق بودن و ثابت بودن رنگ دقیقا شبیه پارچه اسکودا می باشد. اما برخلاف پارچه اسکودا آبرفت دارد. مدل کیوی بسیار ایستایی خوبی دارد و اصلا بدن نما نیست. هر دو مدل هم بسیار راحت و خنک است.  آخرین مدل از این نوع پارچه، پارچه برنوتی است. این مدل پارچه کامل از جنس نخ است و ضخامت بسیار کمی دارد. این پارچه کمی حالت کشسانی دارد و در اصطلاح می گویند حالت پفکی دارد. در ادامه در zanbilno به سراغ معرفی انواع مانتو ابر و بادی می رویم.

انواع مانتو ابر و بادی

اولین مدل از انواع  مانتو ابر و بادی، مانتو ابر و بادی جلو بسته می باشد. این مدل در اندازه های کوتاه و بلند وجود دارد. برای ست کردن این مدل مانتو می توانید از شلوار های جین یا کتان راسته استفاده کنید. این مدل برای استفاده روزمره و دورهمی های دوستانه بهترین انتخاب است. مدل بعدی مدل مانتو های فری سایز است. این سبم مانتوها عموما بلند می باشند. و به دلیل فری سایز بودن بسیار راحت و آزاد است. این مدل را می توانید با انواع لگ ها به راحتی ست کنید.

سومین مدل از انواع مانتو ابر و بادی، مدل مانتو های کوتاه است. این مدل می تواند جلو باز و یا جلو بسته باشد. با یک شلوار راسته و یا یک دامن شلواری می توانید به راحتی این مدل مانتو را استایل کنید. مدل بعدی، مانتوهای کمر کش است. این مانتو ها در قسمت کمر مانتو دارای کش و یا چین هستند. این مدل مانتو عموما بلند است و به جز در قسمت کمر آن بقیه قسمت های آزاد است. این مدل را به راحتی می توانید با یک لگ یا شلوار راسته استایل کنید.

آخرین مدل از انواع مانتو ابر و بادی مدل کیمونو است. این مدل در سبک همان مانتو های کیمونو است یعنی مانتو های بلند و گشاد . اما در اینجا جنس پارچه ی آن ابر و بادی می باشد. این مدل را می توانید با انواع لگ ها و یا دامن شلواری ها به راحتی ست کنید. این مدل برای انواع مراسم های رسمی و یا نیمه رسمی بهترین انتخاب است.در ادامه با ما در zanbilno  همراه باشید تا با هم با جدید ترین مدل مانتو ابر و بادی آشنا شویم.

مانتو جلو باز- مانتو ابر و بادی
مانتو جلو باز- مانتو ابر و بادی-

انواع مانتو 2 مانتو بلند

جدیدترین ست ها با مانتو ابر و بادی

دو مدل استایل با مانتو ابر و بادی وجود دارد که بسیار به روزتر و جدید تر از مدل های دیگر می باشد. اولین مدل ست مانتو ابر و بادی با یک تونیک و دامن است. برای این استایل شما باید سعی کنید از یک تونیک و دامن همرنگ استفاده کنید و مانتو ابر و بادی را روی مانتو خود بپوشید. برای این استایل سعی کنید از رنگ مانتو ابر و بادی با ست تونیک و دامن حتما متفاوت باشد.

مدل بعدی که بسیار ترند است و نسبت به بقیه مدل ها جدیدتر است مدل مانتو ابر و بادی طرح سارافون است. این مدل یک سارافون است که عموما از پارچه های ابر و بادی دوخته شده است. این سارافون ها را می توانید به دو روش استایل کنید. می توانید برای زیر سارافون خود از یک بلوز و یا شومیز طرح ابر و بادی استفاده کنید. انتخاب دوم استفاده از بلوزها و یا  شومیزهایی با مدل پارچه ی متفاوت است. این بستگی به نحوه استایل و سلیقه ی شما دارد.

مدل ابر و بادی- مانتو ابر و بادی
مدل ابر و بادی- مانتو ابر و بادی- زنبیل نو

انواع مانتو 3 انواع

  نتیجه گیری

تا به اینجا در zanbilno ابتدا با پارچه ی ابر و بادی به طور کامل آشنا شدیم. پارچه ای نخی و راحت که مخصوص فصل تابستان است. این مدل پارچه ایستایی بسیار خوبی دارد و خیلی راحت می توان آن را استایل کرد. سپس با انواع مختلف پارچه  ابر و بادی آشنا شدیم. مدل هایی مثل پارچه ی شیمر، آلما و یا سکودا. در ادامه با انواع مختلف مانتو ابر و بادی آشنا شدیم و اینکه چگونه این مدل ها را استایل کنیم. سپس با جدیدترین مدل های مانتو ابر و بادی نیز آشنا شدیم. شما می توانید با استفاده از این نکات بهترین استایل تابستانی را برای خود بسازید.

موضوع مقاله انواع مدل های مانتو ابر و بادی و ست کردن آن
انواع پارچه در مانتو ابر و بادی پارچه شیمر، اسکودا، آلما و کیوی
نویسنده آسیه روانان
تاریخ 1403/01/07

سوالات متداول

  1. پارچه ابر و بادی چه مدل پارچه ایست؟ پارچه ای بسیار خنک و راحت است که عموما از جنس نخ است و برای تابستان بهترین انتخاب است.
  2. انواع پارچه ابر و بادی کدام است؟ پارچه هایی مثل شیمر، اسکودا، آلما و کیوی
  3. انواع مانتو ابر و بادی کدام است؟ مدل هایی مثل کیمونو، جلو بسته، کوتاه، دکمه دار و مدل فری سایز.
miss ravanan
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • فاطمه 14 فروردین 1403 / 12:49 ب.ظ

    سلام. مانتو ابر و بادی یکی از بهترین گزینه ها واسه بهار و تابستونه. چون هم خنکه هم خیلی حس راحتی به آدم میده.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *