ست کردن رنگ بنفش و شیوه ها و روش های آن

مرموز، شگفت انگیز، برخواسته از دل کهکشان ها … شیوه ای برای شناختن آنچه فراتر از ماست ؛ نمادی از پهنای شب بی پایان که به همه ی ما شهامت راهی شدن در جاده های جدید برای کشف ناشناخته ها را می دهد.

نوشته ی بالا گفته های یک شرکت معتبر در زمینه ی معرفی رنگ سال راجع به رنگ سال 2018 می باشد. این شرکت که پنتون نام دارد اسم این رنگ را ماوراء بنفش یا uv نامیده است. رنگ بنفشی رنگی خاص و سلطنتی است که در گوشه گوشه ی خانه های لوکس و یا شاهنشاهی و پوشاک افراد مشهوری همچون ملکه الیزابت، کیت میدلتون و… خواهید دید. این رنگ که رنگی به خصوص و مجزا از دیگر رنگ ها می باشد در قدیم به عنوان نشانه ای از دنیا های بالا و نمادی عرفانی کاربرد داشته است.

اگر از اهالی هنر و علاقمندان دنیای مد باشید حتما تا الان از رنگ سال 2018 که توسط موسسه پنتون معرفی شده ، با خبر شده اید. قبلا پست کاملی برای معرفی این رنگ در شیکسون تهیه شده که میتوانید با مطالعه آن با این رنگ بیشتر آشنا شوید. شاید شما هم مثل سایرین از استفاده رنگ های تند و پر ریسک در استایل لباس پوشیدنتان دوری کنید، اما اگر با اصول و روشهای صحیح ست کردن هر رنگ آگاه باشید حتما بدون ترس از رنگهای بیشتری در کمد لباستان استفاده خواهید کرد.

 

 

پس با ما همراه باشید تا با انواع رنگ های قابل ست با بنفش آشنا شوید. رنگ بنفش با رنگ هایی مثل: قرمز، زرد، خاکستری، آبی، صورتی، مشکی، سبز و…. می توان ترکیب های جذاب و زیبایی را بیافرینید و خلاقیت خود در نحوه پوششتان طرا حی آن استفاده کنید.

اگر می خواهید بدانید که چگونه می شود این رنگ را با جه رنگ هایی می نوانید در انتخاب لباس بکار ببرید با چند خط پایانی همراه شوید.
رنگ بنفش که از رنگ بادمجانی تا یاسی را در بر می گیرد. این رنگ در غالب موارد در کنار زرد و یا حتی قرمز کاربرد دارد و می تواند ترکیبات زیبایی را خلق کند. شاید یک وسیله کوچک را بخواهید به رنگ قرمز یا زرد در پوشش خود استفاده کنید یا بخواهید که شلوار کیف و یا کفش خود را به رنگ قرمز ا زرد با بنفش ست کنید این بسته به علایق وسلایق شماست که در کنار رنگ بنفش چه رنگی را به کار ببرید. این شما هستید که انتخاب می کنید کمد لباستان به چه رنگ هایی مزین شود.

 

 

زنبیل نو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *