4 مورد از ویژگی های شلوار زنانه غواصی چیست؟

4 مورد از ویژگی های شلوار زنانه غواصی چیست؟

شلوار زنانه در مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده است. این مدل شلوار انتخاب بانوان شیک پوش است که به استایل خود اهمیت می دهند. شلوار زنانه با بهترین متریال و کیفیت عالی در سایت zanbilno به فروش میرسد. اندامی بودن این شلوار مناسب استایل های خاص است و زیبایی بصری بسیاری دارد. شلوارغواصی زنانه تنوع رنگی بسیاری دارد و می توانید رنگ آن را مناسب استایل خود ست کنید.

تن پوش شلوار غواصی زنانه اندامی و بسیار زیبا است. تمامی بانوان با هر سایزی می توانند این شلوار را تهیه کنند. شکم و پهلو ها در این مدل خوش فرم نمایش داده می شوند. این شلوار در طول استفاده هیچ نوع تغییر سایزی نخواهد داشت. شما می توانید شلوار غواصی زنانه با ویژگی های ضدآب و چسبندگی مناسب را از سایت زنبلینو تهیه کنید.

فهرست تصاویر

شلوار زنانه غواصی 1ویژگی های

شلوار زنانه غواصی 2و نکات حائز اهمیت

شلوار زنانه غواصی 3و خصوصیات پارچه غواصی

نویسنده زهرا عبدلی
تاریخ 7 تیر 1402
ویژگی های شلوار زنانه کشسانی، بدون نیاز به اتوکشی،ظاهر شفاف و براق
نکات قابل توجه هنگام خرید شلوار انتخاب سایز مناسب،عدم استفاده از مواد شوینده و …

 

شلوار زنانه چه ویژگی هایی دارد..

شلوار زنانه با بهترین متریال جنس غواصی در بازار موجود است. این جنس شلوار قابلیت کشسانی بودن دارد. این مدل شلواربه دلیل براق بودن توجه اکثر خانم هارا به خود جلب کرده است. نوع دوخت این شلوار کمرپهن و با گرم بالا می باشد. ظاهرشفاف،براق و صاف این شلوار سبب شده تا آن را به نام شلوار غواصی زنانه بنامند. شلوار زنانه باویژگی های ضد آب و چسبندگی مناسب محصولی پرطرفدار در بین بانوان است.  شلوار غواصی به نوعی می باشد که ضخامت مناسبی دارد. ضخامت این محصول نه به قدری کم است که بی کیفیت شود. و نه آنقدرزیاد است که انعطاف پذیری آن از بین برود.

از این مدل شلوار زنانه میتوان در ورزش هایی که نیاز به انعطاف بدن است استفاده کنید. این جنس شلوار پفکی است و بافت نرم و نیمه سنگینی دارد. در انجام ورزش ها استفاده از این نوع شلوارزنانه انتخابی بسیار مناسب است. این محصول پس از شستشو آب نمی رود و تغییر سایز ندارد. همچنین پس از شستشو کیفیت و زیبایی اولیه خود را از دست نمی دهد. جنس این شلوار به دلیل انعطاف بالایی که دارد، کشیده می شود. این شلوار زنانه در سایز بندی های مختلف در سایت zanbilno موجود می باشد.

شلوار زنانه با قابلیت کشسانی و چسبندگی مناسب
شلوار زنانه با قابلیت کشسانی و چسبندگی مناسب_زنبیل نو

شلوار زنانه غواصی 1ویژگی های

نکاتی که باید در هنگام خرید شلوار زنانه رعایت کنید..

  1. حتما به انتخاب سایز شلوار دقت کنید و آن را متناسب با خودتان تهیه کنید.

اگر در هنگام خرید شلوار به سایز دقت نکنید به استایل شما دید شلخته و نامرتبی می دهد.

  1. هیچگاه از مواد شوینده سفید کننده برای شستشو استفاده نکنید.

استفاده از شوینده با باعث فرسایش پارچه شلوار می شود.

  1. اگر به دنبال رعایت استایل خود هستید حتما شلوار مشکی رنگ را انتخاب کنید.

شلوار مشکی رنگ با انواع مانتو و بلوز ست می شود و انتخاب اکثر بانوان است.

  1. ویژگی قابل توجه این محصول بافت منسجم و تراکم بالای آن است.

راه های مراقبت و نگهداری از شلوار زنانه
راه های مراقبت و نگهداری از شلوار زنانه_زنبیل نو

شلوار زنانه غواصی 2و نکات حائز اهمیت

در هنگام خرید حتما در نظر داشته باشید که آن را با آب گرم نشویید. از سری تفاوت های این شلوار با مدل چرم آن تفاوت قیمت آن است. شلوار چرم نیز مانند این شلوار براق است و زیبایی بصری دارد. باید توجه داشت که این جنس  وارداتی است و در کشورمان تولید نمی شود. هزینه های این محصول نیز مانند سایر محصولات وارداتی متغیر است. شلوار غواصی موجود در zanbilno تمامی ویژگی های گفته شده را دارا است. از این جنس علاوه بر دوخت شلوار ورزشی برای لباس های خانگی نیز استفاده می شود. تنوع بالای این محصول سبب شده تا طرفداران بسیاری پیدا کند.

اصولی درباره ی نحوه ی شستشوی درست شلوار زنانه غواصی

  1. از آب سرد و تا دمای حدودا 40 درجه استفاده کنید.
  2. آبی که با آن شلوار را می شویید حتما آب شرب باشد.
  3. پس از شستشو حتما هر دو طرف را آبکشی کنید.
  4. حتما آن را در فضای باز قرار دهید تا کاملا خشک شود.
  5. تا جایی که می توانید از خشک کن ها استفاده نکنید.
  6. آبی که با آن شلوار را می شویید فاقد املاح مدنی باشد.

شستشوی هر دو سمت شلوار سبب می شود تا تمامی آلودگی ها از بین بروند. خرید شلوار غواصی در سایت زنبیل نو فراهم شده است. نور آفتاب سبب آسیب رسیدن به بافت های این مدل شلوار می شود. آب گرم نیز انعطاف شلوار را از بین می برد. برای نگهداری و شستشوی شلوار غواصی نیازی به ترفند خاصی نیست. رعایت موارد گفته شده در شستشو سبب افزایش طول عمر مفید شلوار می شود. هنگام شستشو نگران دوخت آن نباشید. شستشوی این این محصول آسان است و به دلیل کیفیت بالای دوخت آسیبی به آن نمی رساند. شما می توانید این شلوار جذاب را در سایت زنبیل نو تهیه کنید.

پارچه غواصی به چه نوع پارچه ای می گویند؟

از سری پارچه های استفاده شده در تولید لباس های غیر مجلسی اعم از لگ های ورزشی، شلوار زنانه و… پارچه ی غواصی می باشد. پارچه ی غواصی از تشکیل پلی استر و الیاف مصنوعی بوجود آمده است. از مهمترین و جزو اصلی ترین ویژگی های این پارچه قابلیت کشسانی آن است. این جنس پارچه اکثرا در تولید این مدل شلوار استفاده می شود. این پارچه قابلیت استفاده در چهار فصل را دارد و محدودیتی در پوش آن نیست. تولید و بافت این پارچه به گونه است که در فصول گرم سال خنک است. همچنین ضخیم بودن بافت پارچه سبب شده تا در فصول سرد سال نیز بتوان از آن استفاده کرد.

ویژگی ها و خصوصیات شلوار زنانه
ویژگی ها و خصوصیات شلوار زنانه_زنبیل نو

شلوار زنانه غواصی 3و خصوصیات پارچه غواصی

از دیگر خصوصیات این پارچه می توان به موار زیر اشاره کرد:

  1. د ر رنگ ها و طرح های مختلفی تولید شده است.
  2. قابلیت استفاده در تمامی فصول را دارد.
  3. ضخامت بافت مناسب است.
  4. قابلیت کشسانی دارد و انعطاف پذیر است.
  5. چسبان است و اندام شمارا به زیبایی نمایش می دهد.
  6. نرم است و بافت پفکی آسانی دارد.

همچنین مواردی درباره ی مراقبت و خشک کردن شلوار غواصی وجود دارد. از استفاده ی اتو با دمای بالا بپرهیزید. وجود الیاف و پلی استر سبب شده تا در این باره دقت های لازم داشته باشید…

از آنچه که گفته شد می توان به نتایج فوق رسید

پارچه ی غواصی به سبب بافت نرم و ضخامت مناسب انتخاب اکثر افراد است. شستشوی این محصول نیازی به ترفند خاصی ندارد. تنها یکسری موارد شامل استفاده نکردن از آب گرم وغیره سبب می شود که به افزایش طول عمرمفیدشلوار غواصی کمک کنید. نکته ی قابل ذکراین است که ازرنگ مشکی رنگ این پارچه در تولید لباس های مجلسی نیز استفاده می شود. این محصول پس از شستشو آب نمی رود و تغییری نخواهد کرد. انعطاف این پارچه به قدری است که پس از شستشو کیفیت خود را از دست نمی دهد. دوخت شلوار زنانه بسیار تمیز است. از این مدل شلوار می توان در اکثر استایل ها استفاده کرد.

سوالات متداولی که ممکن است برای شما پیش بیاید..

  1. کیفیت پارچه ی غواصی به چه میزان است؟

کیفیت این پارچه به قدری است که پس از شستشو از بین نمی رود. انعطاف و قابلیت این پارچه مداوم است. براق بودن و رنگ پارچه پس از شستشو ها از بین نمیرود.

  1. اصول شستشوی شلوار غواصی چیست؟

شستشوی این جنس شلوار نیاز به ترفند خاصی ندارد. تنها با رعایت یکسری موارد می توانید به افزایش عمر آن کمک کنید.

  1. شستشوی این جنس با چه مواردی ممکن است؟

آب شستشو، آب شرب و فاقد املاح مدنی باشد. دمای آب حدودا 40 درجه و گرم نباشد. پس از شستشو هر دو طرف را آبکشی کنید تا آلودگی بر روی شلوار نماند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *