شلوار غواصی براق و 9 نکته ی مهم در شستشوی آن!

9 نکته ی مهم در شستشوی شلوار غواصی براق!

شلوار غواصی براق است و به گونه ای است که پس ازچندین بار شستشو نیزاین حالت از بین نمی رود. پارچه غواصی همان الیاف مصنوعی است که با پلی استر ترکیب شده است. شلوار اگر ورزش هایی انجام می دهید که نیازمند انعطاف بالا است می توانید از شلوار غواصی استفاده کنید. این شلواربا داشتن حالت کشسانی تولید شده و انعطاف پذیری بالایی دارد. امروزه به شلوار غواصی لگ نیز می گویند. از این نوع پارچه در تولید شلوار غواصی مردانه نیز استفاده شده است. بافت پارچه در شلوار غواصی برای ساده و نرم است و حالت پفکی دارد.

آقایان می توانند با خرید شلوار غواصی مردانه از سایت زنبیل نو استایل خود را بسازند. ازنمونه محصولات تولید شده با پارچه غواصی براق میتوان به لگ های ورزشی اشاره نمود. لگ اکثراوقات برای استفاده های ورزشی مناسب است و شلوار غواصی برای استفاده روزانه مناسب می باشد.

 فهرست تصاویر

شلوار غواصی براق 1و شستشوی صحیح آن

شلوار غواصی براق 2کیفیت و مرغوبیت بالای متریال

شلوار غواصی براق 3مناسب لباس های اندامی

نویسنده زهرا عبدلی
تاریخ 14 تیر 1402
نکات مهم شستشوی شلوار غواصی شستشو با آب شرب و فاقد املاح مدنی،جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و…
ویژگی شلوار غواصی عدم نیاز به اتوکشی،کیفیت بالای محصول پس از شستشو مداوم و استفاده طولانی مدت و..

 

به نکات مهم درباره ی شستشوی شلوار غواصی براق دقت کنید…

شلوار غواصی براق نیاز به رعایت یکسری نکات در شستشو دارد. البته ترفند خاصی نیاز نیست. شلوار غواصی مردانه که از این نوع پارچه می باشد نیز نیاز به رعایت این نکات دارد. ضخامت مناسب شلوار غواصی براق موجب شده تا بتوانیم از این شلوار در تمامی فصول استفاده کنیم. zanbilno توانسته این محصول را در مدل های متنوع به بازار ارائه کند. پس از شستشوی شلوار غواصی براق کیفیت آن از بین نمی رود. حالت کشسانی شلوار غواصی براق سبب شده تا اندام شما زیباتر نمایش داده شود.

9 نکته ی مهم در شستشوی شلوار غواصی براق!
9 نکته ی مهم در شستشوی شلوار غواصی براق!-زنبیل نو

شلوار غواصی براق 1و شستشوی صحیح آن

در ادامه به نکات مهم شستشوی پارچه های غواصی پرداخته ایم..

  1. از شستشوی شلوار غواصی در آب حاوی املاح مدنی پرهیز کنید.
  2. دمای آب تا 40 درجه باشد و گرم نباشد.

آب گرم سبب آسیب رسیدن به بافت داخلی شلوار غواصی براق می شود و کیفیت آن را کاهش می دهد.

  1. شلوار غواصی براق خود را آب شرب بشوئید.
  2. پس از اتمام شستشو حتما دو طرف آن را آبکشی کنید.
  3. استفاده از خشک کن را تا جایی که می توانید کاهش دهید.
  4. از قرار دادن شلوار در برابر نور خورشید به صورت مستقیم خودداری کنید.
  5. لباس خود را در فضایی باز قرار دهید و اجازه دهید به آرامی خشک شود.
  6. از مواد شوینده ی غیر استاندارد در شستشوی شلوار غواصی بپرهیزید.
  7. از اتو استفاده نکنید.

جنس و حالت شلوار غواصی به گونه ای است که نیازی به اتوکشی ندارد. در صورت نیاز به اتوکشی حتما آن را در درجه کم قرار دهید. رعایت نکاتی که گفته شد تنها در افزایش طول عمر مفید شلوار غواصی به شما کمک می کند. با رعایت این نکات و جنس مرغوب غواصی می توانید سالیان سال از شلوار غواصی خود استفاده کنید.

شلوار غواصی در چندین مدل متنوع در سایت zanbilno فراهم می باشد. تنوع بالای این محصول سبب شده تا تمامی افراد در سلیقه های مختلف آن را خریداری کنند.

شلوار غواصی براق و ویژگی هایی که آن را متمایز کرده اند…

پارچه های غواصی به دلیل ویژگی و خصوصیات متناوبی که دارند پرکاربرد هستند. ویژگی های خاص این نوع پارچه آن را تبدیل به یک محصول پرطرفدار کرده است. شلوار غواصی قابلیت کشسانی دارد. این نوع پارچه دارای انعطاف پذیری بالایی است و برای ورزشکاران گزینه ای مناسب است. همچنین چروک پذیری کم شلوار غواصی از برترین ویژگی های این پارچه است.

امروزه بیشتر افراد به دنبال خرید یک لباس با پارچه ای هستند که نیاز به اتوکشی نداشته باشد و پوشیدن آن راحت باشد. این پارچه نیازی به اتوکشی ندارد. کیفیت اولیه ی شلوار غواصی پس از استفاده طولانی مدت و شستشو از بین نمی رود. شما می توانید در مدت زمان طولانی از شلوار غواصی استفاده کنید.

9 نکته ی مهم در شستشوی شلوار غواصی براق!
9 نکته ی مهم در شستشوی شلوار غواصی براق!-زنبیل نو

شلوار غواصی براق 2کیفیت و مرغوبیت بالای متریال

سپس متوجه خواهید شد که آن هیچ تغییری درکیفیت و براق بودن خود نداده است و مانند روز اول است. بافت این نرم و پفکی است. شلوار غواصی جزو دسته ی پارچه های نیمه سنگین قرار دارد. زنبیل نو تهیه آسان و به صرفه ی این محصول را برای شما فراهم کرده است. شلوار غواصی برای 4 فصل مناسب است. ضخیم بودن این پارچه نه آنقدر زیاد است که فقط برای فصول سرد مناسب باشد.

و نه آنقدر نازک است که کیفیت آن را پایین بیاورد. تمامی افراد در تمامی سایز ها می توانند از شلوار غواصی تهیه و استفاده کتتد. حالت کشسانی این محصول سبب شده تا بزرگترین اسیز و کوچکترین سایز بتوانند از آن استفاده کنند.

چرا شلوار غواصی براق است؟بررسی علت براق بودن شلوار غواصی

براق بودن شلوار غواصی بیشتر به خاطر جنس مخصوصی است که تولید آن استفاده می کنند. این جنس معمولاً از پلی استر یا نایلون ساخته شده است که باعث می‌شود سطح شلوار براق و درخشان به نظر بیاید. این ویژگی علاوه بر ایجاد یک ظاهر جذاب و متفاوت، می‌تواند به دوام بیشتر شلوار نیز کمک کند.

همنچین، براق بودن شلوار می‌تواند باعث جذب نور و تابش آن به صورت مناسب شود که در فضای باز و هنگام ورزش، این موضوع می‌تواند به دیده شدن بهتر و ایمنی بیشتر کمک کند. این محصول نه تنها یک محصول کاربردی است، بلکه توانسته ظاهر جذاب و متفاوتی نیز داشته باشند. شلوار غواصی یکی از این محصولات است که باترکیب کاربرد وزیبایی،می‌تواند توجه عموم مردم را به خود جلب کند.

براق بودن این محصول سبب شده تا فرقی بین آن و شلوار چرم نباشد. زیبایی شلوار غواصی به راحتی قابل مشاهده است. شستشو و استفاده ی مدام نیز در تغییر براق بودن آن تاثیری ندارد. Zanbilno  انواع متنوع این محصول را با کیفیتی بالا برای شما فراهم کرده است.

9 نکته ی مهم در شستشوی شلوار غواصی براق!
9 نکته ی مهم در شستشوی شلوار غواصی براق!-زنبیل نو

شلوار غواصی براق 3مناسب لباس های اندامی

آنچه که از مطالب فوق می توان نتیجه گیری کرد به شرح زیر است

پارچه های غواصی قابلیت کشسانی دارند که همین امر سبب شده تا انعطاف پذیری بالایی نیز داشته باشند. از این نوع پارچه عموما در دوخت لباس های غیر مجلسی استفاده می شود. همچنین این محصول بدون نیاز به اتوکشی قابل استفاده است و برای استفاده ی آن نیازی نیست هربار اتوکشی انجام شود.

تنها رعایت نکاتی که گفته شد برای شستشو کافیست. شستشوی پارچه های غواصی نیازی به ترفند خاصی ندارد. تنها رعایت مواردی کافی است تا به افزایش طول عمر مفید این مدل شلوار کمک شود. معایب این پارچه بسیار کمتر از مزایای آن است و سایت زنبیل نو خرید آن را به شما پیشنهاد می دهد.

پاسخ به سوالات متداول شما درباره ی آنچه که گفته شد…

  1. پارچه های غواصی چه ویژگی هایی دارند؟

حالت های کشسانی،چسبندگی،انعطاف پذیری بالا،بافت نرم و پفکی از ویژگی های این نوع پارچه هستند.

  1. معایب پارچه های غواصی چیست؟

مراقبت و نگهداری اصولی،قیمت و هزینه،نفوذ آب از سری معایب پارچه های غواصی است. معایب بسیار کمتر از حسن های آن هستند.

  1. از این نوع پارچه در دوخت چه لباس هایی استفاده می شود؟

در دوخت لباس های غیر مجلسی و فری سایز استفاده ی بسیاری دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *