شلوار پارچه ای غواصی و 8 تکنولوژی بکار رفته

8 تکنولوژی بکار رفته در شلوار پارچه ای غواصی

شلوار پارچه ای غواصی با قابلیت کشسانی از سری محصولات پرطرفدار بازار می باشد. جنس بکار رفته در شلوار پارچه ای، پارچه ی غواصی است. این پارچه از ترکیبات پلی استر و الیاف مصنوعی تولید شده است. از پارچه های غواصی بصورت عمده در تولید لباس های ورزشی و راحتی استفاده می شود. مواردی مانند شلوار غواصی زنانه ، لگ های ورزشی از محصولات شلوار پارچه ای غواصی هستند. Zanbilno  انوع مختلف این محصول را برای شما فراهم کرده است.

تکنولوژی استفاده شده در ساخت شلوار پارچه ای شامل جوشکاری و لبه بریدگی می باشد. جوشکاری به منظور اتصال قطعات شلوار به هم استفاده می شود و می تواند از نشت آب جلوگیری کند. لبه بریدگی نیز برای تقویت و استحکام بخشیدن به لبه های شلوار استفاده می شود.پارچه های غواصی معمولاحالت براقی دارند که پس از شستشو نیز این مورد از بین نمی رود. استفاده ی مداوم و شستشوی شلوار پارچه ای غواصی تاثیری در کاهش کیفیت آن ندارد.

فهرست تصاویر

تکنولوژی در شلوار پارچه ای غواصی 1افزایش کیفیت آن

تکنولوژی در شلوار پارچه ای غواصی 2چیست؟

تکنولوژی در شلوار پارچه ای غواصی 3دلیل خاص بودن

زهرا عبدلی زهرا عبدلی
تاریخ 3 تیر 1402
تکنولوژی بکاررفته در پارچه غواصی زیپ، درز های محکم، دوخت حرفه ای، ضد آب، نئوپرن و..
ویژگی شلوار غواصی مقاومت در برابر سرما و گرما،جلوگیری از ورود آب و…

 

تکونولوژی بکار رفته برای شلوار پارچه ای غواصی ..

تکنولوژی های استفاده شده در شلوار غواصی زنانه بسیار پیشرفته و متنوع می باشد. تکنولوژی هایی مانند مقاومت در برابر سرما، فشار و غیره در این نوع پارچه مشاهده می شوند. این ویژگی برای راحت تر کردن حرکت استفاده شده است. این خصوصیت می توانید از بروز بیماری های بر اثر فشار آب نیز جلوگیری کند. شلوار پارچه ای غواصی با متریال استفاده شده به شلوار پارچه ای غواصی حالت کشش می  دهد و حرکت را در عین چسبندگی راحت می کند. شلوار پارچه ای غواصی دارای خاصیت ضد آب و تنفس پذیری می باشد. به طور کلی شلوار پارچه ای غواصی با خاصیت ضد آب و تنفس پذیری بالاو حالت کشسانی است.

شلوار پارچه ای غواصی و 8 تکنولوژی بکار رفته
شلوار پارچه ای غواصی و 8 تکنولوژی بکار رفته – زنبیل نو

تکنولوژی در شلوار پارچه ای غواصی 1افزایش کیفیت آن

این حالات به شما این امکان را می دهد تا در حین انجام فعالیتتان محدودیتی نداشته باشید. شلوار پارچه ای غواصی قابلیت کشش بالایی دارد و به اندام شما فرم می دهد. شلوار پارچه ای غواصی در برابر UV  نیز مقاوم است. UV مخفف کلمه ی اشعه ی فرابنفش است. این محصول در تولید بسیاری از لباس های غیر مجلسی کاربرد دارد و مصرف می شود. زنبیل نو خرید آسان و به صرفه ی این محصول را برای شما فراهم کرده است. شلوار پارچه ای  مناسب با تمامی سایز ها است. از بزرگترین سایز تا سایز کوچک می توانند این محصول را تهیه و استایل خود را بسازید.

شلوار پارچه ای برای تمامی فصول مناسب است. ضخامت مناسب این پارچه نه به حدی است که لباس گرم شود و نه قدری است که کیفیت آن را پایین بیاورد. شلوار پارچه ای چسبنده است و اندام شما را زیبا تر نشان می دهد. برای داشتن یک استایل خاص می توانید شلوار پارچه ای را از zanbilno خریداری کنید.

برخی از تکنولوژی های استفاده شده در شلوارپارچه ای غواصی برای بهترین عملکرد..

تکنولوژی های مختلفی در تولید شلوار پارچه ای غواصی به کار می رود. تمامی این موارد برای بالا بردن کیفیت شلوار پارچه ای غواصی است. زنبیل نو این محصول را در بالاترین کیفیت به فروش می رساند.

شلوار پارچه ای غواصی و 8 تکنولوژی بکار رفته
شلوار پارچه ای غواصی و 8 تکنولوژی بکار رفته – زنبیل نو

تکنولوژی در شلوار پارچه ای غواصی 2چیست؟

به برخی از مواردی که شامل این تکنولوژی است در ادامه پرداخته ایم…

  1. نانو پوشش:

این نوع تکنولوژی بصورت یک لایه ی نازک که حاوی مواد نانو می باشد به پارچه اضافه می شود. قابلیت هایی نظیر ضد آب، ضد باکتری، ضدخوردگی و غیره از ویژگی های این محصول است.

 

  1. نئوپرن:

این ماده یک نوع لاستیک مصنوعی است که در بسیاری از شلوارهای غواصی استفاده می‌شود. نئوپرن خاصیت انعطاف پذیری، عایق حرارتی و مقاومت در برابر آب را داراست.

  1. جلد:

برخی از شلوارهای غواصی زنانه از جلد نایلون یا جلد پلی‌یورتان ساخته شده‌اند. به منظورافزایش مقاومت در برابر سایش و حفاظت در برابر آب استفاده می‌شوند.

  1. زیپ:

شلوارهای غواصی زنانه از زیپ های مقاوم در برابر آب استفاده می‌کنند تا ازنفوذ آب به داخل شلوار جلوگیری کنند.

  1. درزها:

درزهای شلوارهای غواصی زنانه با استفاده ازتکنولوژی های جوشکاری یا چسباندن به هم محکم شده‌اندتا از نفوذ آب جلوگیری کنند.

  1. . پد‌های حفاظتی:

برخی از شلوارهای غواصی زنانه دارای پد های حفاظتی در مناطق حساس هستند. مانند زانوها و کمر هستند که به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی و افزایش راحتی استفاده می‌شوند.

  1. الاستیک:

برخی از شلوارهای غواصی زنانه دارای الاستیک در نواحی مختلف هستند. می توانند به شکل بهتری به بدن زنانه متصل شوند و از نفوذ آب جلوگیری کنند.

  1. پوشش های ضد خوردگی:

برخی از شلوارهای غواصی زنانه دارای پوشش های ضد خوردگی هستند که به منظور جلوگیری از خوردگی و آسیب دیدگی در معرض آب شور و سایر عوامل استفاده می‌شوند.

چکیده ی مطالب فوق را در متن زیر بخوانید …

تنها با رعایت یکسری نکته می توانید به افزایش طول عمر مفید شلوار غواصی زنانه کمک کنید. شستشوی شلوار پارچه ای نیاز به ترفند و اصول خاصی ندارد. امروزه از شلوار پارچه ای غواصی برای ست کردن استایل استفاده می شود و کاربرد فراوانی دارد. می توانید برای خرید این محصول به سایت zanbilno مراجعه کنید.

در دوخت لباس های غیر مجلسی و ورزشی عمدتا از پارچه های غواصی استفاده می شود. همچنین استفاده از این محصول برای ورزش هایی که نیازمند انعطاف بالایی هستند توصیه می شود. تمامی تکنولوژی های بکار رفته در متریال اولیه ی این محصول برای افزایش کارایی و کاربرد آن است. زنبیل نو امکان خرید آسان و به صرفه ی این محصول را فراهم کرده است. حالت چسبندگی این محصول باعث شده تا شما اندامی تر دیده شوید.

شلوار پارچه ای غواصی و 8 تکنولوژی بکار رفته
شلوار پارچه ای غواصی و 8 تکنولوژی بکار رفته – زنبیل نو

تکنولوژی در شلوار پارچه ای غواصی 3دلیل خاص بودن

پاسخگویی به سوالات متداولی که ممکن است برایتان پیش بیاید

  • تکنولوژی استفاده شده در تولید این محصول چیست؟

آشناترین تکنولوژی بکار رفته در لباس های غواصی نانو است. قابلیت ضد آب و ضد گرد و خاک بودن این محصول را یک محصول خاص کرده است.

  • پارچه های غواصی در تولید چه لباس هایی کاربرد بیشتری دارد؟

در دوخت لباس های ورزشی و یا غیرمجلسی از این پارچه استفاده می شود. این لباس مناسب دوخت لباس های ورزشی با انعطاف پذیری بالا است.

  • از این نوع شلوار در چه فصل هایی می شود استفاده کرد؟

در تمامی 4 فصل می توان از این نوع شلوار استفاده کرد. ضخامت مناسب این محصول سبب شده تا محدودیتی در استفاده نداشته باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *