انواع لباس کره ای مدرن + 5 آیتم محبوب در استایل کره ای مدرن

استایل مدرن کره ای- لباس کره ای

لباس کره ای یکی از محبوب ترین لباس ها در دنیای امروزی می باشد. در چند سال اخیر به لطف شبکه های اجتماعی روش های جدیدی برای استایل انواع لباس ها وجود دارد. یکی از استایل هایی که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است استایل کره ای می باشد. به عنوان مثال شلوار غواصی مردانه اسیکس یکی از شلوارهای مدرنی است که این روزا طرفداران زیادی پیدا کرده است. علت محبوبیت شلوار غواصی مردانه اسیکس این است که می توان آن را به راحتی با اکثر لباس ها استایل کرد. در ادامه در zanbilno قصد داریم روش استایل کردن لباس کره ای را با یک دیگر بررسی کنیم.

فهرست تصاویر

استایل کره ای 1 لباس کره ای قدیمی

استایل کره ای 2استایل پسرونه کره ای

استایل کره ای 3 موهای رنگی در استایل کره ای

استایل لباس کره ای از قدیم تا به امروز

همان طور که اکثر شلوارهای قدیمی از شکل قبلی خود درآمده و به حالت مدرن و امروزی درآمده است مثل شلوار غواصی مردانه اسیکس که شکل امروزی شلوارهای قدیمی می باشد. استایل کره ای هم در طول تاریخ تکامل یافته و تحت تأثیر فرهنگ‌های مختلف قرار گرفته است. در ادامه به طور خلاصه به استایل کره ای از قدیم تا به امروز می‌پردازیم. دوره ی اول را دوره ی سلطنتی می گویند که در بین سال های 1372 تا 1910 اتفاق افتاده است. در این دوره لباس کره ای تحت تأثیر فرهنگ چینی قرار داشته است.

مردان معمولاً لباس‌هایی با نقوش و طرح‌های چینی می‌پوشیدند، که به آنها “هانبوک” می‌گفتند. زنان نیز لباس‌های سنتی کره ای به نام “هانبوک” را می‌پوشیدند که شامل یک لباس بلند با پاپیون و یک جلیقه بوده است. دوره بعدی را دوره ی استعماری می گویند که در بین سالهای 1910 تا 1945 اتفاق افتاده است. در این دوره کشورکره تحت استعمار ژاپن قرار گرفته است و لباس کره ای نیز  تحت تاثیر فرهنگ ژاپنی درآمده است. در این دوره، لباس‌های سنتی کره ای تحت تأثیر لباس‌های غربی قرار گرفتند و استایل غربی آشکار شد.

در دوره مدرن که به سال های بعد از 1990 می گویند، (K-pop) برای اولین بار ظهور پیدا کرد. استایل کره ای در این دوره تحت تاثیر فرهنگ پاپ به خصوص صنعت موسیقی پاپ کره ای قرار گرفت. جوانان کره‌ای در این دوره علاقه زیادی به مد و استایل موسیقی پاپ کره ای پیدا کردند و از آن الهام می‌ گرفتند. لباس کره ای مدرن شامل لباس‌های جوان پسند، رنگارنگ و مدرن بود که در آن ترکیبی از لباس‌های غربی و عناصر سنتی کره ای وجود داشت. در ادامه در زنبیل نو به بررسی آیتم های محبوب در یک استایل کره ای می پردازیم.

استایل کره ای قدیمی- لباس کره ای
استایل کره ای قدیمی- لباس کره ای- زنبیل نو

استایل کره ای 1 لباس کره ای قدیمی

آیتم های محبوب در یک استایل کره ای

اولین آیتم در اکثر استایل های کره ای پالتوهای بلند است که جزو یکی از کلیدی ترین آیتم ها محسوب می شود. این پالتوها معمولاً به رنگ‌های تیره و با الگوهای ساده و منحصر به فرد طراحی شده‌اند. دومین آیتم شامل سویشرت‌ها و پلیورها می باشد. طرح ها و چاپ های این سویشرت‌ها و پلیورها عموما بزرگ و رنگی می باشند و با رنگ های تابستانی و شاد طراحی می شوند. سومین آیتم در لباس کره ای شامل بلوزها و شومیزهاست. به صورت معمول آستین این بلوزها بلند است و جزئیات زیادی در طراحی آن ها وجود دارد.

از دیگر انواع لباس کره ای که بسیار محبوب است می توان به شلوارهای جین، شلوارهای لمه و شلوارهای چینی اشاره کرد. این شلوارها به طور عمده با رنگ‌های تیره و طرح‌های ساده طراحی می شوند.چهارمین آیتم از محبوب ترین های استایل کره ای، جواهرات است. جواهراتی مانند گوشواره ‌ها، گردنبند ها و انگشتر ها. پنجمین آیتم شامل اکسسوری های بزرگ تر می شود مثل کیف ها عینک‌ های آفتابی، کیف ‌های دستی و ساعت‌ ها. در ادامه در زنبیل نو علت محبوبیت این استایل را در بین نوجوانان با هم بررسی می کنیم.

محبوبیت استایل کره ای در بین نوجوانان

در سال های اخیر فرهنگ کره ای که شامل لباس کره ای و موسیقی کره ای می باشد در بین نوجوانان بسیار محبوب شده است. در ادامه این مقاله با زنبیل نو همراه باشید تا علت این محبوبیت را کشف کنیم. اولین علت محبوبیت فرهنگ کره ای در سراسر جهان K-pop است. این سبک از موسیقی، موسیقی پاپ کره است که با موسیقی پاپ غربی ادغام شده است. استفاده از رقص‌های پویا و فریبنده، آهنگسازی بی‌نظیر و تولید ویدئوهای جذاب، از ویژگی های اصلی K-pop می باشد.

از دیگر علت های محبوبیت فرهنگ کره ای می توان به سریال های کره ای اشاره کرد. این سریال ها با داستان های عاشقانه، رمانتیک و جنایی در سرتاسر جهان محبوبیت بالایی پیدا کرده است. این سریال ها عموما دارای شخصیت پردازی قوی می باشند. در این سریال ها سعی شده از انواع لباس کره ای که متناسب با فرهنگ کره ای می باشد استفاده شود. کره ای ها در زمینه مد و آرایش یکی از جوان ترین فرهنگ ها می باشند.

علت بعدی را می توان به همین سبک از آرایش های خاص اختصاص داد. این آرایش ها عموما روی لب ها، چشم ها و پوست انجام می شود و نوجوانانی زیادی از این سبک تقلید می کنند. وجود شبکه های اجتماعی یکی دیگر از علت های محبوبیت فرهنگ کره ای می باشد. ویدئو هایی که در این شبکه ها وایرال می شود و نمایش دهنده قسمت های مختلف فرهنگ کره ای می باشد. این قسمت ها شامل لباس کره ای، موسیقی کره ای و رقص های کره ای می باشد. در ادامه ی این مقاله در zanbilno سعی داریم با هم یک ست لباس کره ای جذاب استایل کنیم.

استایل کره ای مردانه- لباس کره ای
استایل کره ای مردانه- لباس کره ای- زنبیل نو

استایل کره ای 2استایل پسرونه کره ای

از سئول تا کمد شما

قبل از استایل کردن لباس کره ای باید سعی کنید از همه نظر در ظاهر شبیه یک کره ای مدرن شوید. در ادامه آیتم های کلی که می توانید شبیه یک کره ای مدرن اصیل شوید را برای شما می گوییم. موها یکی از کلیدی ترین آیتم ها در هر استایل کره ای می باشد. در کره فرقی ندارد شما خانم هستید یا آقا موهای بلند و یا لایه دار از واجبات استایل است. برای رنگ مو دست شما در استایل کره ای کاملا باز است. تا می توانید از رنگ موهای طلایی، صورتی، بنفش و آبی در استایل خود استفاده کنید.

می توانید رنگ موی خود را با لباس کره ای خود نیز استایل کنید. حتی می توانید چند تا رنگ روشن رو با هم ترکیب کنید و موهای خود را در دریایی از رنگ ها غوطه ور کنید. در یک آرایش کره ای آرایش چشم ها و لب از دیگر آیتم ها بسیار مهم تر است. برای چشم های خود از خط چشم های پر رنگ مشکی و یا رنگی استفاده کنید. می توانید خط چشم رنگی خود را با رنگ لباس کره ای خود نیز ست کنید. برای ریمل، سراغ ریمل هایی بروید که مژه های شما را کاملا بزرگ و پر نشان دهند. برای لب های خود می توانید از انواع برق لب ها استفاده کنید.

استایل دختر کره ای- لباس کره ای
استایل دختر کره ای- لباس کره ای- زنبیل نو

استایل کره ای 3 موهای رنگی در استایل کره ای

چگونه از لباس کره ای در استایل خود استفاده کنیم؟

برای اینکه بتوانید هر چه بیشتر به یک استایل کره ای نزدیک شوید از 3 الگو می توانید در استایل خود استفاده کنید. با zanbilno همراه باشید تا با این 3 الگو آشنا شویم. اولین الگویی که می توانید به کار ببرید استفاده از لباس های لایه ای می باشد. این سبک از استایل در کره بسیار محبوب است. در خود کشور کره با این ترفند چند لباس کره ای را با هم ترکیب می کنند و می پوشند. در این استایل شما می توانید آیتم هایی مانند تی‌شرت‌های نازک، سارافون‌ها، کاردیگان‌ها و جلیقه‌ها را با هم ترکیب کنید.

دومین الگو در یک استایل کره ای استفاده از لباس هایی با مدل ها و طرح های شلوغ است. در این سبک از لباس کره ای شما می توانید از طرح های برجسته روی هودی و یا تی شرت استفاده کنید. این طرح ها شامل طرح گل و گیاه های بزرگ و یا نقاط و خطوط برجسته می باشد. و در نهایت سومین الگویی که می توانید در استایل کره ای خود به کار ببرید استفاده از لباس های راحت است. در این الگو هر چه قدر لباس شما راحت تر و آزاد تر باشد و شما در آن احساس راحتی بیشتری بکنید، به این الگو نزدیک تر شده اید.

نتیجه گیری

همان طور که پیشتر گفتیم فرهنگ کره ای در سال های اخیر جایگاه ویژه ای در دنیا پیدا کرده است. دو آیتم مهم در رواج این فرهنگ به کشور های دیگر     k-pop و لباس کره ای می باشد. لباس کره ای از قدیم تا به الان دستخوش تغییرات فراوانی شده است. یکی از علت های مهم در این تغییرات استعمار کره توسط کشورهای مختلف می باشد که فرهنگ غربی را وارد این کشور کرده است. برای داشتن یک استایل کره ای مدرن باید چند آیتم مهم را در نظر داشته باشید. استفاده از پالتوهای بلند، هودی ها و تی شرت های بزرگ با طرح های برجسته و شلوار های لمه و چینی جزو این آیتم ها می باشد.

موضوع مقاله چگونه یک استایل کره ای مدرن داشته باشیم؟+ 5 آیتم محبوب در استایل کره ای مدرن
علت محبوبیت فرهنگ کره ای محبوبیت موسیقی و لباس کره ای
نویسنده آسیه روانان
تاریخ 1402/12/17

سوالات متداول

  • علت محبوبیت فرهنگ کره ای چیست؟ فرهنگ کره ای با موسیقی و لباس کره ای فرهنگ کشور خود را به سایر کشور ها و جهان صادر کرده است.
  • آیتم های محبوب در استایل کره ای کدام است؟ پالتوهای بلند و ساده، تی شرت ها و هودی های بزرگ با طرح های برجسته و شلوارهای  لمه و چینی
  • چگونه یک استایل کره ای جذاب داشته باشیم؟ توجه به مدل و رنگ موها، انواع آرایش پر رنگ و در نهایت توجه به آیتم های ضروری در لباس کره ای.
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • رها 19 اسفند 1402 / 1:49 ب.ظ

    هرکی مثل من شیفته فرهنگ و لباس کره ای هست میدونه که برای داشتن یک استایل کره ای داشتن لباس های راحت و لش جزو آیتم های اصلی محسوب میشه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *