مدل های متنوع شلوار غواصی مردانه به همراه 5 ویژگی مهم آن!

مدل های متنوع شلوار غواصی مردانه به همراه 5 ویژگی مهم آن!

مدل های متنوع و متفاوتی از شلوار غواصی در سایت زنبیل نو موجود می باشد. پارچه ی غواصی متشکل از الیاف مصنوعی و پلی استر به صورت بافت نرم می باشد. از خصوصیات ویژه ی آن می توان به حالت کشسانی در عرض و طول پارچه اشاره کرد. از این پارچه در دوخت شلوار غواصی مردانه نیز استفاده می شود.

پارچه ی غواصی با ضخامت متوسط و مناسب خود برای هر 4 فصل مناسب می باشد. استفاده از مدل های متفاوت این محصول در تمام فصول رایج است. از این محصول برای تولید لباس های خانگی، باشگاهی و غیر مجلسی استفاده می کنند. می توانید مدل های متنوع این محصول را در سایت زنبیل نو مشاهده کنید. شلوار غواصی مردانه در رنگبندی و مدل های متفاوت تولید می شوند و طرفداران بسیاری دارد.

فهرست تصاویر

مدل های متنوع لباس غواصی 1در رنگبندی متفاوت

مدل های متنوع لباس غواصی 2و ویژگی های آن

مدل های متنوع لباس غواصی 3و خصوصیات آن

نویسنده زهرا عبدلی
تاریخ 31 خرداد 1402
نحوه ی نگهداری پارچه غواصی شستشو با آب شرب،عدم استفاده از مواد شوینده غیر استاندارد و….
ویژگی های شلوار غواصی حالت چسبندگی و کشسانی،انعطاف پذیری بالا،بدون نیاز به اتوکشی

 

مدل های متنوع  شلوار غواصی مردانه انتخابی مناسب 4 فصل..

مدل های متنوع شلوار غواصی مردانه سبب شده تا همه ی افراد در هر سلیقه ای بتوانند از این پارچه ها استفاده کنند. در اکثر مواقع پارچه ی غواصی با پارچه ی ریون به  دلیل داشتن حالت کشسانی اشتباه گرفته می شود. پارچه ی غواصی به نسبت پارچه ی ریون ضخیم تر است. ضخامت پارچه ی غواصی سبب شده تا مانند پارچه ی ریون آن لختی و نرمی را نداشته باشد. Zanbilno  توانسته مدل های متنوع این محصول را برای راحتی شما عزیزان موجود کند.

هنگامی که پارچه ی غواصی را مشاهده کنید متوجه خواهید شد که آن حالت ایستایی بیشتری دارد. بصورت کلی ازپارچه غواصی می توان در دوخت مدل های متفاوت پیراهن، لباس ورزشی، بلوز، شلوار و غیره استفاده نمود.

مدل های متنوع شلوار غواصی مردانه به همراه 5 ویژگی مهم آن!
مدل های متنوع شلوار غواصی مردانه به همراه 5 ویژگی مهم آن!_زنبیل نو

مدل های متنوع لباس غواصی 1در رنگبندی متفاوت

برای دوخت لباس هایی که اندامی هستند و چسبیده باید در کشیدن الگو دقت بالایی داشت. از دلایلی که برای دوخت لباس های کلاسیک از پارچه غواصی استفاده می شود حالت ایستایی وکشسانی مناسب آن است. سایت zanbilno مدل های متنوع شلوار غواصی را برای شما فراهم کرده است. به طور معمول برای دوخت شلوار های رسمی از پارچه غواصی مشکی رنگ استفاده می کنند. این پارچه برای استفاده در دوخت لباس های ورزشی بسیار مناسب است چرا که هیچگاه چروک نمی شود. مدل های متنوع شلوارک، پیراهن، شلوار و.. از سری مواردی است که در تولید آن از پارچه غواصی استفاده می شود.

ویژگی ها و مزایای پارچه ی غواصی چیست؟

این مدل پارچه  به دلیل مدل های متنوع دارای ویژگی های متفاوتی است که در ادامه به آنها پرداخته ایم…

  1. رنگبندی و مدل های متنوع: پارچه ی غواصی در رنگبندی و مدل های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. همین امر سبب شده تا در خرید آن محدودیتی نداشته باشیم. اگربخواهیدلباس ورزشی با این جنس انتخاب کنید می توانید با توجه به سلیقه ی خودتان یک ست ورزشی داشته باشید.
  2. امکان استفاده در4 فصل: ضخامت مناسب وبافت نرم این پارچه سبب شده تادرتمام فصول سال ازآن استفاده کنید. این محصول را با توجه به فصل آن ها را خریداری کنید.
  3. ضخامت مناسب پارچه غواصی: این پاچه ها نه آنقدر ضخیم هستند که انعطاف پذیری آن را کاهش دهد. و نه آنقدر کم است که بخواهد در کاهش کیفیت لباس تاثیرگذار باشد.
  4. داشتن حالت کشسانی در پارچه:این نوع پارچه به دلیل داشتن حالت کشسانی مناسب برای تولید لباس های ورزشی است.
  5. بافت نرم و نیمه سنگن: نوع بافت این پارچه بصورت نیمه سنگین و پفکی است. همچنین جنس این پارچه بسیار نرم است. این محصول یک پارچه ی انعطاف پذیر می باشد.

مدل های متنوع شلوار غواصی مردانه به همراه 5 ویژگی مهم آن!
مدل های متنوع شلوار غواصی مردانه به همراه 5 ویژگی مهم آن!_زنبیل نو

مدل های متنوع لباس غواصی 2و ویژگی های آن

نحوه ی نگهداری و شستشوی مناسب پارچه غواصی بدون نیاز به ترفند..

از مهمترین مسائلی که لازم است برای نگهداری این لباس ها رعایت کنید نحوه ی شستشوی آن است. شلوار و پوشاک با جنس غواصی بدون نیاز به ترفند خاصی قابل شستشو هستند. شستشوی مناسب این پارچه سبب می شود تا به افزایش طول عمر آن کمک بسزایی کنید.اولین نکته در شستشوی پارچه غواصی عدم استفاده از آب غیر شرب است. آبی که دارای املاح مدنی و نمک است به بافت پارچه آسیب می رساند. دومین مورد عدم قرار دادن لباس برای خشک شدن زیر تابش مستقیم خورشید است.

همچنین باید تا جایی که می توانید برای خشک کردن لباس از خشک کن استفاده نکنید. چهارمین نکته این است که از شستشوی لباس با مواد شوینده غیر استاندارد خودداری کنید. و آخرین مورد آبکشی هر دوطرف لباس است. دمای آب نیز تاثیر بسیاری در شستشوی این پارچه دارد. دمای آب باید تا 40 درجه باشد. آب سرد بهترین کمک به افزایش عمرمفید لباس است. این جنس قابلیت چروک پذیری ندارد و به همین دلیل نیازی به اتوکشی نیست. چنانچه مجبور به اتوکشی شدید هیچگاه آن را در دمای بالا قرار ندهید. Zanbilno تمامی این موارد را برای مدل های متنوع در نظر گرفته است.

آنچه که از مطالب بالا نتیجه می گیریم بدین شرح است..

پارچه ی غواصی نیازی به ترفند خاصی برای شستشو ندارد. تنها رعایت یکسری موارد برای کمک به افزایش طول عمر مفید این پارچه کافیست. از ویژگی های این محصول می توان به قابلیت کشسانی،بافت نرم و پفکی،بدون نیاز به اتوکشی اشاره کرد. مدل های گوناگونی ازاین محصول در بازارموجود است که می توانید آن هارا در سایت زنبیل نو نیز مشاهده کنید. سایت  znbilno امکان خرید آسان و به صرفه ی مدل های متنوع این محصول را برای شما فراهم کرده است.

همچنین این محصول برای 4 فصل مناسب می باشد. ضخامت این محصول سبب شده تا بتوان از آن ها بدون محدودیت در تمامی فصول استفاده کرد. آب سرد، دمای پایین،جلوگیری از تابش مستقیم نور از سری مواردی است که باید در شستشوی این لباس رعایت کرد.

مدل های متنوع شلوار غواصی مردانه به همراه 5 ویژگی مهم آن!
مدل های متنوع شلوار غواصی مردانه به همراه 5 ویژگی مهم آن!_زنبیل نو

مدل های متنوع لباس غواصی 3و خصوصیات آن

سوالات متداولی که می تواند به شما کمک کند..

  1. پارچه ی غواصی کیفیت خود را در طول زمان از دست می دهد؟

خیر،این محصول پس از شستشو ودر طول زمان استفاده هیچگاه کیفیت اولیه و براقی خود را از دست نمی  دهد. بافت این محصول در به گونه ای است که مانند روزاول کیفیت خود را حفظ می کند.

  1. در شستشوی این پارچه باید به چه توجه کرد؟

استفاده از دمای بالای آب، مواد شوینده غیراستاندارد وشستشوبا آبی جزآب شرب نکاتی است که باید در آن دقت داشت.

  1. ویژگی های این پارچه چه هستند؟

قابلیت کشسانی ،بدون نیاز به اتوکشی،قابلیت ست با اکثر لباس ها و غیره از سری ویژگی هایی است که توجه عموم را جلب کرده است.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *