5 نکته مهم برای انتخاب بهترین شلوار غواصی زنانه!

خرید شلوار غواصی- انتخاب بهترین شلوار غواصی

انتخاب بهترین شلوار غواصی برای خانم ها ممکن است کمی سخت باشد.  شما برای خرید یک شلوار غواصی زنانه که مناسب استایل شما باشد، باید چندین پارامتر را معیار قرار دهید. اصلا نگران نباشید! در ادامه برای انتخاب شلوار غواصی زنانه با شما نکاتی را به اشتراک می‌گذارم. من به شما قول می‌دهم با رعایت نکات این مقاله از سایت زنبیل نو بهترین خرید ممکن را خواهید داشت. البته این را به شما عرض کنم خیلی از افراد روح شان هم از این نکات خبر ندارد. نتیجه خرید آن دسته افراد در هشتاد درصد مواقع جز پشیمانی چیزی نیست. اگر دوست ندارید در گروه آن افراد قرار بگیرید در ادامه با من همراه باشید.

فهرست تصاویر

انتخاب بهترین شلوار غواصی 1 شلوار غواصی اسپرت

انتخاب بهترین شلوار غواصی 2 انتخاب رنگ مناسب

انتخاب بهترین شلوار غواصی 3 ایستادن در صف پرو

قبل از خرید، بودجه خرید خود را مشخص کنید.

حتما و حتما قبل از خرید شلوار غواصی زنانه بودجه خود را مشخص کنید. به این دلیل که شلوار های غواصی بسیار تنوع جنس دارند. حال اگر بودجه خرید خود را مشخص نکنید بین صد ها مدل شلوار غواصی گیج خواهید شد. در نهایت هم مدلی را انتخاب می‌کنید که در آینده متوجه می‌شوید آن مدل اصلا مناسب شما نبوده. حال فکر کنید بودجه خرید خود را از قبل مشخص کرده اید. خیلی راحت گزینه های ارزان تر و گزینه های گران تر را حذف می‌کنید. در نهایت از بین گزینه های باقی مانده گزینه مدنظر خود را انتخاب می‌کنید. پس برای انتخاب بهترین شلوار غواصی زنانه اولین قدم مشخص کردن دقیق بودجه است.

آیا با استایل شلوار های غواصی آشنا هستید؟

اگر تا اینجا مقاله را مطالعه کرده اید، دنبال نکات مهم انتخاب بهترین شلوار غواصی هستید. قبل از اینکه به سراغ نکات اصلی برویم، اجازه دهید یک سوال بپرسم؟! قصد دارید شلوار خود را در چه جا هایی بپوشید؟! اگر قصد پوشیدن شلوار خود در مکان های تفریحی ورزشی مثل پارک دارید، شلوار های غواصی بهترین گزینه هستند. پس ادامه مقاله را با دقت بخوانید چراکه نکات مطرح شده در انتخاب بهترین شلوار غواصی به شما کمک خواهند کرد. اما اگر قصد دارید شلوار های غواصی را در مکان های رسمی بپوشید، انتخاب تان اصلا مناسب نیست. چراکه شلوار های غواصی استایل اسپرت دارند و اصلا مناسب مکان های رسمی نیستند. پس بهتر است به دنبال مدل های دیگر باشید.

ا

شلوار غواصی اسپرت- انتخاب بهترین شلوار غواصی
شلوار غواصی اسپرت- انتخاب بهترین شلوار غواصی- زنبیل نو

نتخاب بهترین شلوار غواصی 1 شلوار غواصی اسپرت

فاق بلند؟ فاق متوسط؟ فاق کوتاه؟ کدام یکی را انتخاب کنم؟

شلوار های غواصی در سه نوع فاق کوتاه، فاق متوسط و فاق بلند تولید می‌شوند. دومین مرحله برای انتخاب بهترین شلوار غواصی انتخاب نوع فاق است. طبق تجربه ای که در سایت زنبیل نو داشته ایم خیلی از افراد نمی‌دانند چه نوع فاقی مناسب آنهاست؟! همانطور که در بالاتر اشاره شد شما باید از فاق کوتاه، فاق متوسط یا فاق بلند یکی را انتخاب کنید. اما سوالی که پیش می‌آید این است که کدام یکی بیشتر به من می‌آید؟! یا برای انتخاب بهترین شلوار غواصی فاق را بر چه اساسی انتخاب کنم؟! برای انتخاب بهترین نوع فاق شما باید به استایل بدنی تان توجه کنید.

اگر فردی چاق و درشت اندام هستید از شلوار های فاق بلند استفاده کنید. چراکه شلوار های فاق بلند شما را لاغر تر جلوه خواهند داد. اگر فرد لاغر اندامی هستید، برای انتخاب بهترین شلوار غواصی، شلوار های فاق کوتاه را به شما پیشنهاد می‌کنم. شلوار های فاق کوتاه استایل شگفت انگیزی را به افراد لاغر اندام هدیه می‌دهد. اما اگر فردی با اندام متوسط هستید شلوار های با فاق متوسط بهترین گزینه هستند. رعایت همین نکته ساده کمک ویژه ای به شما برای انتخاب بهترین شلوار غواصی خواهد کرد.

شلوار غواصی چه رنگی انتخاب کنم؟

طبق تجربه ای که ما در فروشگاه zanbilno داشته ایم انتخاب رنگ شلوار از سخت ترین مراحل است. به این دلیل که شلوار های غواصی فوق العاده تنوع رنگ زیادی دارند. اما لازم به نگرانی نیست، سه پیشنهاد برای شما دارم که می‌تواند در انتخاب بهترین شلوار غواصی به شما کمک کند .پیشنهاد اول من این است که بدون هیچ بحث و پیچیدگی رنگ مشکی را انتخاب کنید. رنگ مشکی رنگ بسیار جذابی هست. و با اکثر لباس های شما ست می‌شود. پس اگر فردی کم حوصله هستید و دنبال یک خرید سریع، برای انتخاب بهترین شلوار غواصی مشکی را انتخاب کنید.

پیشنهاد دوم من این است که شلوار غواصی خود را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب کنید. اگر خانمی با رنگ پوست تیره هستید، شلوار غواصی با رنگ روشن بهترین گزینه هستند. اما اگر رنگ پوست تان روشن است، شلوار های با رنگ تیره را انتخاب کنید. در نهایت پیشنهاد سوم من انتخاب رنگ بر اساس فصل هست. در شش ماه اول سال که آب و هوا گرم است از رنگ های روشن استفاده کنید. اما در شش ماه دوم سال که آب و هوا سرد تر است از رنگ های تیره استفاده کنید. این سه فرمول انتخاب رنگ، به شما در انتخاب بهترین شلوار غواصی کمک زیادی خواهد کرد.

شلوار های غواصی در انواع رنگ- انتخاب بهترین شلوار غواصی
شلوار های غواصی در انواع رنگ- انتخاب بهترین شلوار غواصی- زنبیل نو

انتخاب بهترین شلوار غواصی 2 انتخاب رنگ مناسب

آیا از داخل صف پرو ایستادن کلافه شده اید؟

حوصله سر‌بر ترین مرحله انتخاب بهترین شلوار غواصی، پرو کردن است. چراکه باید کلی وقت صرف ایستادن در پرو کنید. علاوه بر آن پوشیدن شلوار بسیار سخت و زمان بر است. همین موضوع باعث می‎شود افراد بدون پرو کردن و صرفا از روی ظاهر شلوار غواصی خود را انتخاب کنند. در نود و نه درصد مواقع هم اشتباه شلوار خود را انتخاب می‌کنند. در ادامه فرمولی را مطرح می‌کنم که بدون پرو می‌توانید متوجه شوید آیا شلوار اندازه شما است یا خیر؟!

اولین قدم این است که بررسی کنید آیا اندازه کمر شلوار مناسب شما است یا خیر؟! کافی است دست خود را مشت کنید. حال از آرنج تا دست مشت شده تان را در دو سر کمر شلوار قرار دهید. اگر آرنج تان صاف بود یعنی کمر شلوار اندازه شماست. اما اگر آرنج تان به صورت خمیده جا شد یعنی اندازه کمر شلوار مناسب شما نیست. دومین مرحله از انتخاب شلوار بدون پرو بررسی اندازه قد شلوار هست. کافی هست دو پاچه شلوار را در دو دست خود قرار دهید و دست هایتان را از هم دور کنید. اگر توانسیتید دست هایتان را کامل باز کنید به این معنی هست که قد شلوار دقیقا اندازه شماست.

در نهایت سومین مرحله از انتخاب بهترین شلوار غواصی بدون پرو بررسی سایز باسن شلوار است. شلوار را به حالت معمولی بگیرید و آن را در مقابل عرض شانه هایتان قرار دهید. اگر عرض شلوار هم اندازه عرض شانه شما بود، این شلوار مناسب سایز باسن شماست. اما اگر عرض شلوار هم اندازه عرض شانه شما نبود، این شلوار مناسب سایز شما نیست. اگر قصد خرید شلوار غواصی از سایت zanbilno را دارید، برای انتخاب سایز مناسب می توانید با مشاوران تماس بگیرید.

ا

انتخاب شلوار بدون پرو- انتخاب بهترین شلوار غواصی
انتخاب شلوار بدون پرو- انتخاب بهترین شلوار غواصی- زنبیل نو

نتخاب بهترین شلوار غواصی 3 ایستادن در صف پرو

کل مقاله بالا را در چند خط مطالعه کنید.

شرط داشتن یک استایل مناسب، انتخاب درست یک به یک اجزای پوشش است. انتخاب شلوار مناسب نیز نقش به سزایی را در استایل شما ایفا می‌کند. در این مقاله از سایت زنبیل نو نکات مهم انتخاب بهترین شلوار غواصی را با شما به اشتراک گذاشتیم. به طور کلی برای انتخاب یک شلوار مناسب باید رنگ، اندازه فاق و استایل آن را با توجه به ویژگی های ظاهری خود انتخاب کنیم. همچنین با فرمولی آشنا شدیم که بدون پرو کردن شلوار های مختلف بتوانیم شلوار مناسب سایز خود را انتخاب کنیم. مطمئن باشید رعایت کردن نکات مطرح شده به شما در انتخاب بهترین شلوار غواصی کمک خواهد کرد.

پاسخ به پرتکرار ترین سوالات درباره انتخاب بهترین شلوار غواصی زنانه

آیا می‌توان به صورت اینترنتی شلوار غواصی خرید؟

بله البته. می‌توانید از فروشگاه های معتبر اینترنتی مثل zanbilno اینترنتی خرید کنید.

بهترین رنگ برای خرید شلوار غواصی چیست؟

اگر پوست تیره دارید شلوار غواصی رنگ روشن، و اگر پوست روشن دارید، شلوار غواصی رنگ تیره انتخاب کنید.

شلوار غواصی فاق بلند بهتر است؟ یا فاق کوتاه؟

اگر درشت اندام هستید فاق بلند و اگر لاغر اندام هستید شلوار غواصی فاق کوتاه بهترین گزینه هست.

شلوار غواصی های رنگ روشن مناسب افراد با پوست تیره
شلوار غواصی های رنگ تیره مناسب افراد با پوست روشن
شلوار های فاق بلند مناسب افراد چاق و درشت اندام
تاریخ 29 خرداد 1402
نویسنده حسن ملک پور
dr_rafizadeh
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *