پارچه فلامنت و 2 نوع مهم آن در صنعت دوخت

پارچه فلامنت و 2 نوع مهم آن در صنعت دوخت-پارچه فلامنت

پارچه فلامنت از سری محصولاتی است که جزو دسته ی الیاف مصنوعی می باشند. از ترکیب چندین الیاف طبیعی مانند پنبه و ویسکوز می توان به این نوع پارچه دستیبابی‌پیدا کرد. از فلامنت در تولید لباس و‌مخصوصا لباس‌ورزشی استفاده می شود. شلوار غواصی زنانه از سری محصولاتی است‌که با این پارچه دوخت می شود و بسیار پرطرفدار در بین بانوان است. مقاومت شلوار غواصی زنانه از جنس فلامنت در برابر‌شستشو و استفاده‌در‌مدت طولانی بسیار بالا است. برخی از لباس های خانگی نرم و سوییشرت‌ها نیز از این نوع پارچه‌هستند. استفاده از لباس های فلامنت در تمام فصول بدون‌محدودیت است و برای 4 فصل‌مناسب است. شما می‌توانید انواع محصولات زنانه، کودکانه و‌مردانه را با، بالاترین‌کیفیت از زنبیل نو خریداری کنید.

نویسنده زهرا عبدلی
تاریخ 7 مرداد 1402
انواع پارچه های فلامنت مخصوص دوخت لباس، مخصوص دوخت ورزشی
کاربرد پارچه های فلامنت استفاده در صنعت دوخت لباسی  

 

فهرست تصاویر

پارچه های فلامنت 1انواع آن

پارچه های فلامنت 2در رنگبندی مختلف

پارچه های فلامنت 3کاربرد آن

 

پارچه فلامنت و کاربرد های آن را در صنعت دوخت بشناسید

پارچه های فلامنت به دو گروه اصلی پارچه ی ورزشی و پارچه فلامنت لباسی تقسیم می شوند. فلامنت لباسی مانند شلوار غواصی زنانه در بین بانوان پرطرفدار است. الیاف استفاده شده در نوع پارچه ورزشی درشت تر است و فلامنت لباسی الیاف ریزتری دارد. از این نوع پارچه در دوخت لباس های بیمارستانی نیز استفاده می شود. به عنوان مثال برای بیمارانی که خاص هستند لباسی دوخته شود که یکبار مصرف باشد. دوخت‌لباس این بیماران از‌پارچه های فلامنت است. فلامنت بافت خاصی دارد که هرچقدر الیافی که در آن بکار می رود بیشتر باید این‌محصول نرم تر است. نرم و لطیف شدن پارچه تاثیر بالایی در کیفیت آن دارد. بدین گونه که‌الیاف‌بیشتر‌که باشد‌مقاومت پارچه نیز بیشتر می شود.

پارچه فلامنت ویژگی خاصی دارد که هنگام ورزش باعث می شود که هوا در پوست شما جریان داشته باشد. از این رو استفاده از این محصول برای لباس های ورزشی نیز امکان پذیر است. پارچه ی فلامنت تولید شده از الیاف مصنوعی می باشد که که ترکیب نخ لاکرا در آن سبب شده تا این پارچه حالت کشسانی پیدا کند. این محصول در دو نوع مات و براق در سایت  zanbilno موجود است. فلامنت بدون نخ لاکرا نیز در تولید لباس های مجلسی،روتخی وغیره کاربرد دارد. فلامنت جزو پارچه هایی است که می توانی به راحتی برروی آن هر طرحی که مدنظر دارید را پیاده سازی کنید. اگر بر روی آن طرحی زدید هم نگران پاک شدنش نباشید.

پارچه فلامنت و 2 نوع مهم آن در صنعت دوخت-پارچه فلامنت
پارچه فلامنت و 2 نوع مهم آن در صنعت دوخت-پارچه فلامنت-زنبیل نو

پارچه های فلامنت 1انواع آن

انواع پارچه فلامنت را بشناسید و کاربرد آن را بدانید

پارچه‌های فلامنت یکی از انواع محبوب پارچه‌ها در صنعت مد و لباس می‌باشند. این پارچه‌ها از الیاف نخی فلامنت ساخته می‌شوند که به دلیل ویژگی‌های خاص خود، مورد توجه طراحان و مصرف‌کنندگان قرار‌می‌گیرند. یکی از انواع فلامنت ها، فلامنت پلی‌استر است. این نوع پارچه از الیاف پلی‌استر فلامنت‌ساخته می‌شود که به دلیل مقاومت در برابر‌چروک و لکه، مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، پارچه فلامنت پلی‌استر به خوبی رنگ می‌گیرد و می‌تواند در تولید لباس‌های متنوعی مورد استفاده قرار بگیرد. نوع دیگری از پارچه فلامنت، فلامنت نایلون است. این نوع پارچه از الیاف نایلون‌فلامنت ساخته می‌شود. به دلیل‌خنک و سبک بودن، مورد توجه در تولید لباس‌های تابستانی قرار می‌گیرد. پارچه فلامنت نایلون همچنین دارای خاصیت خشک شدن سریع است.

پارچه فلامنت و 2 نوع مهم آن در صنعت دوخت-پارچه فلامنت
پارچه فلامنت و 2 نوع مهم آن در صنعت دوخت-پارچه فلامنت-زنبیل نو

پارچه های فلامنت 2در رنگبندی مختلف

زنبیل نو خرید این محصول را در بهترین حالت امکان پذیر کرده است. پارچه فلامنت‌ریسلن نیز یکی از انواع فلامنت است که از الیاف ریسلن فلامنت ساخته می‌شود. این نوع پارچه به دلیل مقاومت در برابر شعله و حرارت، مورد استفاده‌در تولید لباس‌های‌مقاوم در برابر حرارت قرار می‌گیرد. همچنین، فلامنت ریسلن به خوبی از رنگ پذیرایی می‌کند و می‌تواند در تولید لباس‌های متنوعی مورد استفاده قرار بگیرد. نوع دیگری از فلامنت، پارچه فلامنت آکریلیک است. این نوع پارچه از الیاف آکریلیک فلامنت ساخته می‌شود. به دلیل نرم و گرم بودن، مورد توجه در تولید لباس‌های زمستانی قرار می‌گیرد. پارچه فلامنت آکریلیک همچنین به خوبی از رنگ پذیرایی می‌کند و می‌تواند در تولید لباس‌های متنوعی مورد استفاده قرار بگیرد.

هر یک از این انواع فلامنت دارای ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود هستند. آنها می‌توانند در تولید لباس‌های متنوعی مورد استفاده قرار بگیرند. با توجه به ویژگی‌های هر نوع فلامنت می توان استفاده های زیادی از آن برد. طراحان مد می‌توانند از این انواع پارچه در طراحی و تولید لباس‌هایی که بازار خاص خود را دارند، استفاده کنند.

نتیجه ای که می توان از موارد فوق گرفت به شرح ذیل است

پارچه فلامنت یکی از مواد پرکاربرد در صنعت پوشاک است. یکی از ویژگی‌های برجسته فلامنت، مقاومت بالا در برابر رطوبت و حرارت است. zanbilno خرید این محصول را برای شما‌عزیزان فراهم کرده است. این پارچه قابلیت جذب رطوبت را ندارد و به راحتی خشک می‌شود. همچنین، فلامنت مقاومت‌بالایی در برابر حرارت دارد و می‌تواند در دماهای بالا به خوبی عمل کند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که پارچه فلامنت برای‌لباس‌های ورزشی، لباس‌های کار و لباس‌های محیطی مناسب باشد. علاوه بر این، فلامنت دارای مقاومت بالا در برابر پارگی و سایش است. این به معنای آن است که فلامنت به راحتی پاره نمی‌شود و می‌تواند در برابر فشار و کشش بالا ایستادگی کند. بافت این پارچه بسیار نرم و لطیف است.

پارچه فلامنت و 2 نوع مهم آن در صنعت دوخت-پارچه فلامنت
پارچه فلامنت و 2 نوع مهم آن در صنعت دوخت-پارچه فلامنت-زنبیل نو

پارچه های فلامنت 3کاربرد آن

این ویژگی مهم در صنعت پوشاک، به خصوص در لباس‌هایی که نیاز به مقاومت‌بالا در‌برابر زحمت و استفاده روزمره دارند. همچنین،  فلامنت دارای ظاهری براق و لطیف است که به لباس‌ها زیبایی و جذابیت می‌بخشد. این ویژگی باعث می‌شود که لباس‌های ساخته شده از فلامنت در مجالس و رویدادهای خاص بسیار مورد توجه قرار گیرند. در نهایت، پارچه فلامنت قابلیت رنگ‌پذیری بالا دارد و می‌توان به راحتی رنگ‌های مختلف را بر روی آن اعمال کرد. با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد فلامنت، این پارچه به عنوان‌یک ماده بسیار مورد توجه در صنعت‌پوشاک استفاده می‌شود. با توجه به‌مقاومت‌‌بالا در‌برابر رطوبت و حرارت، مقاومت در برابر پارگی و‌سایش، ظاهر براق وغیره پارچه فلامنت بسیار پرکاربرد است.

به عنوان یک انتخاب عالی برای لباس‌های ورزشی، لباس‌های کار و لباس‌های محیطی محسوب می‌شود. با مراجعه به زنبیل نو می توانید خریدی آسان و به صرفه را تجربه کنید. . شما می توانید درzanbilno  خرید‌آسان و به صرفه ی‌آن را تجربه کنید.

پاسخگویی به سوالات متداولی که ممکن است برایتان پیش بیاید

  1. پارچه فلامنت چیست؟

فلامنت یک نوع منسوجات است که از الیاف مصنوعی تولید می‌شود. این الیاف معمولاً از پلی‌استر، نایلون و یا پلی‌پروپیلن ساخته می‌شوند.

  1. فلامنت برای چه فصلی مناسب است؟

از این محصول می توان در تمام فصول استفاده کرد  و محدودیت کاربرد ندارد.

  1. آیا از پارچه فلامنت در دوخت لباس مجلسی می توان استفاده کرد؟

بله، فلامنت می‌تواند برای تولید لباس‌های مجلسی نیز استفاده شود. با توجه به طراحی و نوع پرداخت پارچه، می‌توانید لباس‌های مجلسی با استفاده از پارچه فلامنت‌بسیار زیبا و شیک‌تهیه کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *