چروک پذیری کم از 5 مزایای برتر پارچه غواصی!

مزایا و معایب شلوار غواصی مردانه قابل توجه

چروک پذیری کم و عدم نیاز به اتو کشیدن پارچه های غواصی، این پارچه را خاص کرده است. از سری پارچه های مصرفی در تولید پوشاک غیرمجلسی، پارچه های غواصی هستند. غواصی نوعی پارچه است که چروک پذیری کمی دارد و تلفیقی از پلی استر و الیاف است. مهم ترین مزیت پارچه غواصی داشتن حالت کشسانی است. از پوشاک تولید شده با این پارچه می توان به دوخت شلوار غواصی مردانه اشاره کرد.

همچنین  این محصول در دسته ی پارچه های 4 فصل قرار دارد. چروک پذیری کم این محصول سبب شده تا نیازی به اتوکشی نداشته باشید. به همین سبب شما می توانید در تمام فصول سال از آن استفاده کنید و محدودیتی نداشته باشید. این نوع پارچه در تمام دنیا کاربرد دارد و تنها مختص ایران نیست. شلوار غواصی مردانه به دلیل چروک پذیری کم طرفداران بسیاری پیدا کرده است. نمونه های متنوع این محصول را می توانید در سایت زنبیل نو مشاهده کنید.

 

فهرست تصاویر

چروک پذیری کم 1عیب پارچه ی غواصی است؟

چروک پذیری کم 2از مزایای پارچه غواصی

چروک پذیری کم 3و عدم نیاز به اتوکشی پارچه غواصی

 

نویسنده زهرا عبدلی
تاریخ 12 تیر 1402
معایب شوار غواصی هزینه و قیمت، مراقبت و نگهداری و …
مزایای شلوار غواصی ضخامت مناسب،انعطاف پذیری بالا و…

 

ویژگی و خصوصیات شلوار غواصی دلیل خاص بودن آن…

پارچه های غواصی به دلیل ویژگی های متناوب و کاربردی که دارند توانسته اند در بین بازار طرفداران بسیاری پیدا کنند. از ویژگی های معروف این پارچه حالت چروک پذیری کم آن می باشد. چروک پذیری کم و عدم نیاز به اتوکشی سبب شده تا استفاده از این محصول افزایش یابد. بافت نرم و پفکی این محصول به گونه ای است که چروک پذیری کم دارد. شلوار غواصی مردانه نیز از این جنس پارچه است.

همچنین بافت این نوع پارچه به گونه ای است که نه آنقدر ضخامت دارد که مناسب فصول سرد باشد. و نه آنقدر نازک است که کیفیت آن را پایین بیاورد. دیگرخصوصیت رایج این محصول حالت کشسانی و ارتجاعی آن است. در هر سایز و وزنی که باشید می توانید از این محصول به راحتی استفاده کنید.

معایب و مزایای پارچه غواصی
معایب و مزایای پارچه غواصی-زنبیل نو

چروک پذیری کم 1عیب پارچه ی غواصی است؟

 

این قابلیت نکته ای مناسب برای دوخت لباس های فری سایز است. چروک پذیری کم این محصول باعث شده تا از آن دردوخت لباس های ورزشی استفاده ی عمده ای داشته باشند. این پارچه به دلیل حالت کشسانی که  دارد برای تولید لباس های غیر مجلسی موردی مناسب است. شلوار مردانه با حالت چروک پذیری کم در سایت زنبیل نو موجود می باشد.

اما می توانید با این پارچه لباس هایی بدوزید که مناسب مهمانی ها نیز باشد. با اینکه این پارچه یک پارچه ی گردباف به حساب می آید اما در تمام 4 فصل مورد استفاده قرار می گیرد. استحکام و کیفیت این پارچه بالا است و پس از مدتی یا پس از شستشو از کیفیت آن کاسته نمی شود. سایت zanbilno توانسته این محصول را با کیفیت واقعی برای شما عزیزان موجود کند.

 

 

چرا پارچه ی غواصی نه؟ معایب پارچه ی غواصی را بشناسید..

هر پارچه ای ممکن است خوبی ها و بدی های مخصوص خود را داشته باشد. پارچه ی غواصی نیز شامل این حال است. این معایب بر اثر کیفیت در ساخت، مواد استفاده شده در تولید، طراحی، متریال و سایر موارد به وجو بیایند.

از سری معایب پارچه ی غواصی به شرح زیر است:

  1. محدودیت در حرکت:

امکان دارد یکسری از پارچه های غواصی ار جنس سخت و یا سنگین باشند و در حرکت خلل ایجاد کنند. این مسئه می تواند برای کسانی که شنا می کنند و یا برای غواصان مشکلاتی ایجاد کند. چسبندگی این محصول می تواند آزادی زیادی برای حرکت کردن به شما ندهد.

  1. نفوذ پذیری در برابر آب:

برخی از پارچه های غواصی ممکن است در عمق زیاد آب را به خود جای دهد. همین امر سبب نفوذ سرما و رطوبت بیش از اندازه برای غواصان می شود.

  1. مراقبت و نگهداری:

پارچه های غواصی نیاز به یکسری اصول و رعایت چندین مورد خاص برای مراقبت و نگهداری دارند. این موارد باعث شده تا در نگهداری از این محصول دقت بیشتری نیاز شود. این موارد در پایین تر گفته شده است.

  1. هزینه و قیمت:

به نسبت سایر پارچه ها این نوع پارچه قیمت بالاتر و سنگین تری دارد. این مورد می تواند برای برخی غواصان مشکلاتی ایجاد کند.

مزایا و معایب شلوار غواصی مردانه قابل توجه
مزایا و معایب شلوار مردانه قابل توجه-زنبیل نو

چروک پذیری کم 2از مزایای پارچه غواصی

با این حال معایب این نوع پارچه بسیار کمتر از مزایای آن است. خرید آسان و به صرفه ی این محصول در سایت zanbilno برای شما فراهم شده است. پارچه غواصی در طی سال های اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته و معایب خاصی ندارد. اما بصورت کلی تنها حالت کشسانی این پارچه سبب می شود تا برای کسانی که اضافه وزن دارند گزینه ای مناسب نباشد. زنبیل نو مدل های متنوع این محصول را برای تمامی افراد  در سایز های مختلف موجود کرده است.

مزایای پارچه ی غواصی و دلایلی برای استفاده از آن…

از جمله مزیت های پارچه های غواصی می توان به حالت چرک پذیری کم و عدم نیاز به استفاده از اتوکشی اشاره کرد. چروک پذیری کم این محصول سبب شده تا از آن در لباس های ورزشی استفاده ی بسیاری شود. همچنین این محصول در طرح و رنگبندی های متنوعی در بازار موجود است و توانسته توجه همگان را به خود جلب کند. Zanbilno  خرید این محصول با قابلیت چروک پذیری کم را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

از سری مزایای پارچه ی غواصی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. حفاظت فیزیکی:

پارچه های غواصی به دلیل بافت خاص و جنس خود می توانند تا حدی از بروز خطرات فیزیکی جلوگیری کنند.

  1. ضخامت مناسب:

مقدار ضخیم بودن این پارچه بصورتی است که هم کیفیت بالایی دارد و هم در تمام فصول با حالت چروک پذیری کم قابل استفاده است.

  1. چسبان بودن:

حالت چسسبندگی این محصول سبب شده تا بتوان از آن در دوخت لباس های ورزشی استفاده کرد. ورزشکارانی که انعطاف پذیری برایشان مهم است می توانند از لباس هایی با این جنس استفاده کنند.

  1. نرم و نیمه سنگین بودن:

بافت نرم و پفکی این محصول از ویژگی های دیگر این پارچه است. همچنین بافت پفکی این پارچه را در زمره بافت های نیمه سنگین قرار داده است.

نتیجه ای که می توان از مطالب فوق کسب کرد به شرح ذیل است …

به صورت کلی از سری موارد مهم درنگهداری از لباس هاوپارچه غواصی این است که نکات نگهداری را بدانید. اینکه بدانیم چگونه آن را بشوییم و …مواردی مانند(شستشوبا آب شرب،آبی فاقد املاح مدنی،شستشو بدون استفاده ازمواد شوینده غیراستاندارد) درشستشوی آن اهمیت دارند. همچنین آبکشی هر دوطرف لباس نیز اهمیت بساری دارد. جلوگیری از تابش مستقیم نور نیز در افزایش طول عمر مفید لباس حائز اهمیت است.

دمای آب باید پایین و حداکثر 40 درجه باشد. این محصول به دلیل چروک پذیری کم نیازی به اتوکشی ندارد. سعی کنید از استفاده از خشک کن بپرهیزید. چروک پذیری کم از نکاتی است که اکثر مردم به آن اهمیت می دهند. هر چقدر چروک پذیری کم باشد لباس بیشتر پوشیده می شود. کیفیت این محصول هیچگاه از بین نمی رود.

مزایا و معایب شلوار غواصی مردانه قابل توجه
مزایا و معایب شلوار مردانه-زنبیل نو

چروک پذیری کم 3و عدم نیاز به اتوکشی پارچه غواصی

سوالات متداولی که به شما درانتخاب کمک می کند…

  1. ویژگی های این محصول چه هستند؟

چروک پذیری کم،قابلیت کشسانی،قابل استفاده درتمام محیط ها،مناسب باتمام سایزها ودارای حالت انعطاف پذیری ازویژگی های این نوع پارچه هستند.

  1. چرا چروک پذیری کم دارد ؟

بافت تولید این محصول نرم و پفکی است و همچنین قابلیت کشسانی دارد. با توجه به این موارد می توان گفت که چروک پذیری کم ویژگی خاص این محصول است.

  1. نگهداری از این محصول نیاز به ترفند خاصی دارد؟

خیر، برا ینگهداری از این محصول کافیست به مواد گفته شده دقت کنید. همچنین به یاد داشته باشید چروک پذیری کم این محصول سبب شده تا نیازی به اتوکشی نباشد. پس با دمای بالا به آفت آن آسیب نرسانید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *