کامل ترین راهنمای خرید شلوار غواصی مردانه + 7 نکته مهم!

راهنمای خرید شلوار- خرید شلوار غواصی

خرید شلوار غواصی می‌تواند یک استایل جذاب و متفاوت را به شما هدیه کند. برای انتخاب یک شلوار غواصی مردانه مناسب توجه به چند نکته الزامی هست. به عنوان مثال برای یک خرید شلوار غواصی مناسب باید به وزن، قد، نوع استایل و … توجه کرد. داخل این مقاله به بررسی تمام نکات مهم خواهیم پرداخت. البته بسیاری از افراد بدون توجه به این نکات اقدام به خرید شلوارغواصی مردانه می‌کنند. در هشتاد درصد مواقع جز احساس پشیمانی چیزی عاید آن افراد نخواهد شد. پس برای خرید بهترین شلوار غواصی مناسب استایل خود با زنبیل نو همراه باشید.

فهرست تصاویر

خرید شلوار غواصی 1 انواع شلوار

خرید شلوار غواصی 2 بستن کمربند روی شلوار های پل دار

خرید شلوار غواصی 3 دقت به سایز جیب شلوار

قبل از هر چیز به احساس خود توجه کنید!!

برای یک خرید دلچسب قبل از رعایت هر نکته باید به حس درونی تان توجه کنید. به عنوان مثال قصد خرید شلوارغواصی مردانه دارید. شلوار قواصی مردانه مورد نظرتان را بپوشید. چند قدم با آن راه بروید. خودتان را در آیینه نگاه کنید. چه حسی دارید؟ آیا احساس خوشگل بودن و عالی بودن می‌کنید؟ یا نه، دو به شک هستید و احساس خوبی ندارید! اگر احساس شما خوب است به بررسی سایر نکات که در ادامه مطرح می‌کنیم بپردازید. اما اگر احساس خوبی ندارید یک شلوار دیگر برای خرید انتخاب کنید. اگر شلواری را بخرید که حس خوبی به آن ندارید قطعا پشیمان خواهید شد.

شلوار غواصی اسپرت یا رسمی؟ کدام یکی مناسب تر هست؟

اولین قدم برای خرید شلوار غواصی مناسب پاسخ به پرسش زیر هست. قصد دارید شلوار غواصی خود را در کجا بپوشید؟! آیا قصد پوشیدن شلوار تان در مهمانی و سرکار را دارید؟! یا نه قصد پوشیدن شلوار تان هنگام ورزش و تفریح را دارید. به طور کلی شلوار های غواصی به دو دسته اسپرت و رسمی تقسیم می‌شوند. اگر قصد خرید شلوار غواصی برای مهمانی و تفریح دارید، از شلوار غواصی های اسپرت استفاده کنید. اما اگر قصد دارید شلوار تان را در مکان های رسمی بپوشید، از شلوار غواصی های رسمی استفاده کنید.

انواع شلوار غواصی- خرید شلوار غواصی
انواع شلوار غواصی- خرید شلوار غواصی- زنبیل نو

خرید شلوار غواصی 1 انواع شلوار

برای خرید شلوار غواصی خوب، کیفیت را فدای قیمت نکنید!!

قیمت خرید شلوار غواصی بسیار متنوع هست و تقریبا همه رنج قیمتی را شامل می‌شود. وقتی برای خرید شلوار غواصی اقدام کنید، متوجه این موضوع خواهید شد. به هیچ وجه شلوار غواصی های ارزان قیمت را در گزینه های خود قرار ندهید. چراکه شاید قیمت پایینی دارند اما کیفیت پایینی هم نیز دارند. با خرید شلوار قواصی های ارزان قیمت مطمئن باشید خیلی زود پشیمان می‌شوید. یک ضرب المثل انگلیسی می‌گوید هنوز آنقدر پول‌دار نشدم که جنس ارزان بخرم. بنابراین پیشنهاد فروشگاه زنبیل نو به شما این است که کمی بیشتر برای خرید شلوار غواصی هزینه کنید. اما یک جنس خوب بخرید.

آیا کمربند بستن روی شلوار غواصی را دوست دارد؟

یکی از ریز ترین نکات که اغلب افراد برای خرید شلوار غواصی جا می‌اندازند توجه به نکته زیر است. اینکه آیا روی شلوار خود کمربند می‌بندند یا خیر؟! اگر از آن دسته افرادی هستید که کمربند نمی‌بندید پس شلوار غواصی را انتخاب کنید که پل کمربندی ندارد. چراکه کمربند نبستن روی شلوار هایی که پل کمربندی دارند، بسیار زشت است. خبر خوب این هست که شلوار های غواصی تنوع زیادی دارند. برای خرید شلوار غواصی مناسب می‌توانید بسته به سلیقه خود شلوار های پل دار یا بی پل را انتخاب کنید. شاید این نکته ساده باشد اما در استایل شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

جا کمربندی شلوار غواصی- خرید شلوار غواصی
جا کمربندی شلوار غواصی- خرید شلوار غواصی- زنبیل نو

خرید شلوار غواصی 2 بستن کمربند روی شلوار های پل دار

لباسی که اغلب می‌پوشید را همراه خود داشته باشید.

هنگام خرید شلوار غواصی قطعا یکی از دقدقه ها انتخاب رنگ است. در اکثر فروشگاه های پوشاک مثل zanbilno مشکی و سرمه ای از رایج ترین رنگ ها هستند. اما سوال اصلی این هست که قصد دارید شلوار خود را با چه لباسی ست کنید؟! معیار قرار دادن رنگ شلوار به تنهایی بی معنی است. رنگ شلوارتان را باید متناسب با لباسی که قصد دارید بپوشید انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر لباس تان آبی تیره هست خرید شلوار غواصی مشکی گزینه مناسبی باشد. پس اول از خود بپرسید که من قصد دارم شلوارم را بیشتر با چه لباسی بپوشم؟! سپس متناسب با آن رنگ شلوارتان را انتخاب کنید.

حواس تان به جیب های شلوار غواصی تان باشد.

طبق تجربه ای که ما در فروشگاه  zanbilnoداشته ایم افراد هنگام خرید شلوار غواصی به جیب های آن توجه نمی‌کنند. در صورتی که بسیار مهم است هنگام خرید شلوار غواصی مردانه به سایز جیب ها توجه کنید. اگر وسیله ای که در جیب تان می‌گذارید برجستگی ایجاد کند در زیبایی استایل تان تاثیر منفی خواهد گذاشت. بهترین راهکار این هست که وسایلی را که اغلب با خود حمل می‌کنید هنگام خرید با خود ببرید. در نهایت شلواری را انتخاب کنید که سایز جیب هایش متناسب با وسایل شما باشد. اگر هم قصد خرید شلوار غواصی اینترنتی از فروشگاه زنبیل ‌نو دارید شلوار با سایز جیب مناسب را سفارش دهید.

جیب شلوار غواصی- خرید شلوار غواصی
جیب شلوار غواصی- خرید شلوار غواصی- زنبیل نو

خرید شلوار غواصی 3 دقت به سایز جیب شلوار

برای تشخیص قد شلوار غواصی هنگام پرو، حتما کفش بپوشید.

موردی که آقایان هنگام خرید شلوار غواصی مردانه باید به آن توجه کنند پوشیدن کفش هنگام پرو شلوار هست. هنگام پرو شلوار خیلی از افراد به دلیل خستگی کفش خود را نمی‌پوشند و شلوار را پرو می‌کنند. شاید قد شلوار به نظرشان خوب برسد و شلوار را بخرند. اما وقتی پس از مدتی آن شلوار را همراه کفش می‌پوشند متوجه می‌شوند قد آن شلوار کوتاه است. به این دلیل که قد شلوار تا بالای کفش شان است. نتیجه این است که آن شلوار صرفا یک هزینه تراشی بیش نبوده. پس به این نکته ظریف اما مهم هنگام خرید شلوار غواصی دقت کنید.

خلاصه کل مقاله را در چند خط مطالعه کنید.

در این مقاله از سایت zanbilno یک راهنما برای آقایانی که قصد تهیه شلوار های غواصی دارند را ارائه دادیم. رعایت این نکات، یک خرید لذت بخش خواهد بود. این در حالی است که خیلی از افراد هنگام خرید به این نکات توجه نمی‌کنند. سپس مدتی پس از خرید متوجه می‌شوند که شلوار خود را اشتباه انتخاب کرده اند. بنابراین اگر دوست ندارید جز افرادی باشید که پول خود را در چاه می‌ریزند باید این نکات را رعایت کنید. اگر قصد خرید شلوار غواصی مردانه اینترنتی را دارید می‌توانید از سایت ما دیدن کنید.

پاسخ پرتکرار ترین سوالات درمورد خرید لباس غواصی را بخوانید.

چطور یک شلوار غواصی مناسب بخریم؟

لازم است هنگام خرید به قد شلوار، رنگ آن و موارد مورد استفاده دقت کنید.

آیا می توان اینترنتی شلوار غواصی خرید؟

بله. می‌توانید از سایت های اینترنتی فروش پوشاک خیلی راحت شلوار مورد نظرتان را سفارش دهید.

آیا قیمت شلوار غواصی نشان دهنده کیفیت آن است؟

الزما قیمت بالا به معنی کیفیت خوب نیست. در خرید خود سعی کنید شلوار های با قیمت متوسط و کیفیت مناسب را تهیه کنید.

در ادامه مطلب از ویژگی های محصول مطلع شوید.

رنگ سرمه ای، مشکی
سایز L  XL XXL
وزن 420 گرم
تاریخ 27 خرداد 1402
نویسنده حسن ملک پور
dr_rafizadeh
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *